sunnuntai 19. joulukuuta 2021

Soap&Glory Lykolla!

 Heii ihanat!

Tulin tänne ihan varta vasten teille ilakoimaan, että huomasin Soap&Gloryn olevan Lykolla myynnissä :) Itsehän en ole mikään suuri verkkoshoppailija, mutta täytyy myöntää sieluni pehmenneen, kun huomasin nämä aiemmin Bootsista ostamani tuotteet olevan helposti tilattavista Lykolta.
 

Eksyin Lykon sivuille muutenkin vähän niin kuin vahingossa. Minun oli pakko tilata muutamia tuotteita verkosta, koska niitä ei ole kivijalkakaupoissa saatavilla, joten voittekin kuvitella sen riemun, kun törmäsin näihin aivan sattumalta. Soap&Glory on tunnetuin vaaleanpunaisesta tuotesarjastaan ja varsinkin siitä löytyvästä käsi- ja jalkarasvasta. Olen itsekin kokeillut merkiltä vaikka mitä vuosien saatossa ja jos jotain voisin Suomeen toivoa, olisi se Soap&Gloryn joulukalenteri ja joulupakkaukset!

Minun nenääni Smoothie Star-sarja on tuoksultaan pähkinäisen makea ja pohjaltaan hieman vaniljainen. Tuoksusta löytyykin pistasipähkinää, mantelia ja sitä niin ihanan tuttua vaniljaa. Ihoon vaahdottaessa se tosin muuttuu selkeästi nuoteiltaan saippuamaisempaan suuntaan. Suihkugeeli on massiivisessa puolen litran pönikässä ja se onkin yksi piirre mistä olen tykännyt Soap&Gloryssä jo Englannin aikoinani - nämä isot pakkauskoot! Suihkugeelin sanotaan olevan kosteuttava, mutta en koe minkään vaahtoavan pesutuotteen oikein onnistuvan siinä. Smoothie Star-sarjaan löytyy Lykolta vartalovoide, kuorinta-aina ja vartalovoi, mutta siitä löytyy todellisuudessa myös ainakin vartalosuihke.
 
 
Minä olen ehdottomasti pienten ilojen ihminen ja sillä tämän merkin löytyminen lähempää toikin minulle iloa. Asuin Englannissa joitain vuosia ja nostalgisena ihmisenä kaipaan sinne hirveästi jatkuvasti (vaikken enää sinne muuttaisikaan), sillä onkin ihana saada pieni pala Englantia ja sen muistoja tänne :)

Soap&Gloryn tuotteita voit tutkailla täältä.


Ihanaa uutta viikkoa💓
 
 
 
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Oli kyllä yllätys, että Lyko on ottanut näitä myyntiin, mutta hyvä niin!

    VastaaPoista