tiistai 14. kesäkuuta 2016

Vielä vähän Tropical Gardenia

Viimeksi kokeilinkin Isadoran Tropical Gardenin molempia vaaleita sävyjä joten tottakai nyt on sitten kokeiltava myös noita räväkämpiä!


Tässä meikissä minulla ei ole edes luomivärinpohjustajaa ja katsokaa miten intensiivisesti värit toistuvat silti luomilla! Tämä on nimenomaan se piirre mistä tykkään Isadoran luomiväreissä.


Väritin koko liikkuvan luomen paletin hohtavalla tummansinisellä ja tein luomivakoon "häivytykset" ihanalla hohtavalla trooppisen vihreällä. Käytin vihreää varovalla kädellä,tällä nimittäin saisi aikaan samanlaisen väriloiston kuin siniselläkin.

Silmien sisänurkkiin ja kultaluille laitoin paletin vaaleinta sävyä ja rajasin silmät hileisellä mustalla nestemäisellä eyelinerillä joka on Collectionilta.


Olen niin fiilistellyt kirkkaampia sävyjä lähiviikkoina. Ihana riikinkukkofiilis<3


Kartatteko kirkkaita värejä?

6 kommenttia:

  1. Upea varsinkin toi sininen. En karta, tykkään varsinkin kesällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomen kesä on sen verran lyhkänen et on hyvä syyki riehaantua värien kanssa.. :p

      Poista
  2. Kirkkaat värit kuuluvat ehdottomasti kesään :)

    VastaaPoista
  3. Mä rakastun kirkkaisiin väreihin aina uudelleen joka kesä :D Varsinkin värilliset rajaukset on mun juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ai että! Toinen on mulle nuo glitter-rajaukset♡ Tosin täällä ne on suosiossa vuodenympäri.. :p

      Poista