keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Kesän värejä

Ollessani reissussa oli ihana KosmetiikkaHaltija käynyt taas "kylässä" ja tiputti minulle roiman annoksen ihanuutta ja inspiraatiota

Isadora osaa kauniit ja hehkuvat kokoelmat aivan niinkuin tämän kesän Tropical Paradise kokoelmallaan johon kuuluu tämäkin Tropical Garden paletti ja vedenkestävä Tropical Green kajalkynä. Yleensä kartan vedenkestäviä tuotteita mutta alaluomea rajatessa ne ovat kyllä näppäriä!


Olen teini-iästä asti tykännyt aina Isadoran laadusta - luomivärit ovat pigmenttisiä ja pehmeitä. Siinä tämäkään paletti ei tee poikkeusta,värit tuntuvat lähes kermaisen pehmeiltä!


Palettiin on sisällytetty kaksi neutraalimpaa ja kaksi rävämpää sävyä - päätin tämän päivän meikissä käyttää luomiväreissä neutraaleja ja tuoda säväkkyyttä rajaamalla alaluomen kokonaan kirkkaammalla kajalilla. Lopputulos on hauska mutta erilainen!

Kuvissa näkyy myös yllätysihastumiseni,Maybellinen Baby Lipsien Candy Kiss. En jotenkin aluksi lämmennyt Baby Lipseille ollenkaan ja arvelin näiden olevan vähän niinkuin "ala-asteen disko-meininkiä" mutta jopas! Tämä levittyy huulille liukkaana tuoden pienen vesimäisen hohteen,täydellinen siis niille jotka eivät aina jaksa panostaa huuliin,aivan niinkuin minä ;)


Jotenkin kävi vaan huvittamaan hylsyn kyljessä lukeva teksti "For Adult Use Only"? :D Luulisi näiden nimenomaan houkuttavan enemmän nuorempia käyttäjiä.


Mikä on sinun tämän kesän värisi?

2 kommenttia:

  1. Ihana meikki, tossa paletissa on kyllä upeat sävyt. :) Mun kesän väri on oranssi, kaivoin just Zuuin ihanan flame luomivärin esiin, mä pelkään, että kohta on huulet, luomet, posket ja kynnet oranssia ja saa jonkun uuden täti-oranssi lempinimen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu jo kauan etinnässä sellanen "auringonlaskun oranssi",näinköhä nyt sun innottamana jatkasin metsästystä ^_^

      Poista