keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Merenneidot vs Yksisarviset

Kun joulupukki kävi,toi se tullessaan myös Englannista edullisempaa hömppää. Tässä haluankin ensimmäisenä esitellä teille minulle kantautuneen Revolutionin paletin.


Joko ehditte huomata paletin nimen? Mermaids VS Unicorns,miten voikin olla noin söpöä! Itse yhdistän paletin vasemman puolen merenneitoihin ja oikean yksisarvisiin,oli miten oli,on tämä houkuttavan jännä paletti!

Olen maininnut aiemminkin jo että olen arka käyttämään sinisen eri sävyjä - varsinkin töissä silmäni alkavat punoittaa nopeasti ja kaikkihan tietävät miltä näyttää verestävät silmät sinisen luomivärin kaverina..


Kuvat huijaavat jonkin verran,esimerkiksi paletin oikealla puoliskolla oleva punertava luomiväri on luonnossa huomattavasti punaisempi ja vaaleanvioletti kirkkaampi. Olin itseasiassa kyllä yllättynyt siitä miten paljon todella tummia sävyjä tässä paletissa on,varsinkin kun niiden sävyero ei ole valtava.


Sama ajatus itseasiassa pätee myös paletin toisella puoliskolla - sinertävien ja vihertävien tummuusero on vain hiuksenhieno niinkuin sävyerokin,olen vielä näiden kanssa vähän tuumailuvaiheessa.


Silti tässä on vaan sitä jotakin. Kai se on vaan juuri minulle,sinertäviä luomivärejä vierastavalle,juurikin niin erikoinen. Olen nyt tätä varovaisesti testaillut ja alla näkyykin yksi variaatio:


Mikä on se värimaailma johon teillä on vaan hankaluuksia totutella?

2 kommenttia:

  1. Äääää, miten ihana paletti ♡♡ Ja kaunis meikki :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl ne vaan jo nimenkin perusteella tietää miten markkinoida naisille ;)

      Poista