tiistai 18. elokuuta 2015

Pakollisesta inhokista suotuisampaan suuntaan

Tiedättekö niitä inhokkeja joiden tiedätte olevan hyväksi teille mutta niihin tarttuu vain hampaita kiristellen? Minä tiedän ainakin..

Minulle tälläinen on nimittäin Orionin Carbalan. Ihan perus apteekkivoide mutta se sisältää sekä glyserolia että karbamidia joten se on täydellinen äräkälle kuivalle iholle.

Se on riittoisaa,rauhoittaa kuivan ihon ja tekee ihon ihanan joustavaksi. Mutta se "tuoksu".. Siinä on siis sellainen perus apteekkimainen lääkkeen haju eli se on hajustamaton. Eiiiiiii..



Olen aina rakastanut tuoksuja joten olen huomannut ennemmin tarttuvani mihin tahansa muuhun voiteeseen kuin tähän. Vaikka tiedän että tätä kroppani hyvin usein huutaakin. 

Enhän minä urpo aiemmin edes tullut ajatelleeksi että senhän voisi sekoittaa johonkin ihanalta tuoksuvaan,niinkuin esimerkiksi juurikin rakastamaani kookosöljyyn!


Kookoksen tuoksu on aidossa kookosöljyssä aika voimakas joten se peittää apteekkimaisuuden ja öljyn kanssa sekottaessa tuota perusvoidetta myös kuluu pienemmässä määrin kerralla.

Samalla saan vielä tehokkaamman kosteutustehon ja öljykin imeytyy helpommin.




Oletteko te kokeneet ahaa!-elämyksiä tuotesekoitteluiden kanssa?

2 kommenttia:

  1. Kookosöljystä, murskatusta tuoreesta mansikasta ja kaurahiutaleista saa aika kivan naamion. Kuulostaa häijyltä, mutta toimii!

    VastaaPoista