tiistai 21. huhtikuuta 2015

Hiuspuuhastelua

Olen nyt jostain syystä pitäytynyt punaisessa hiusvärissä jo useamman vuoden.
Se on minulle todella outoa koska normaalisti väri ja malli vaihtelivat jatkuvasti.

Aloitin tummanpunaisella ja kestin siinä kauan,vaihdoin kirkkaampaan liekinpunaiseen mutta nyt kapinallinen minussa kuiskii korvaan että olisi aika tehdä jotain muuta.

Yhdessä vaiheessa värjäsin alaosan tummemmaksi,toisessa vaiheessa etuosan. Olen nyt sitkeästi antanut hiustenkin kasvaa jo kohta kolme vuotta,mitä minulle on tapahtumassa!


Nyt on taas uusi kesä korvilla ja on aika laittaa jotain tapahtumaan.

Olenkin tässä kaavaillut että alkaisin reilulla kädellä raidottaa hiuksia ja kirkastaa hiuksia vielä kirkkaampaan ja vivahteikkaaseen punaseen,miksei raitojen osalta jopa oranssiin. Hiusmallin suhteen en tietenkään ole vielä tullut tulokseen mutta se tällä hetkellä odottakoon.

Täytyypä mainita että Color Maskit ovat kyllä korvaamattomia kirkkaiden värien kanssa!


Pitäydyttekö te uskollisesti samassa hiustyylissä?

2 kommenttia:

  1. Mulla on ollut sama tyyli kohta 20 vuotta. Mutta siinä 15-20 ikävuoden välissä tuli vaihdeltua tyyliä sen verran usein, että taisin saada yliannostuksen. Tai sitten vaan olen löytänyt oman juttuni. :D

    VastaaPoista