torstai 16. huhtikuuta 2015

Revolutionin paletti

Nyt on aika vihdoijn kirjoitella muutama sananen Revolutionin kahdentoista luomivärin paletista jonka sain jouluna rakastavaan huomaani.

Luomiväreistä viisi on mattoja,seitsemän metallinhohtoisia. Selitän nyt napeista numeroin eli vasemmalta oikealla yhdesta kahteentoista.


Ykkönen on perusmatta,vaalea,lähes puuteria muistuttava. Näin kalpealle tämä kävisi varmaan silmien alle puuteriksikin! :D Kakkonen painii samassa sarjassqa mutta vain astetta tummemmalla sävyllä. Tätä en itseasiassa ole sen suuremmin edes käyttänyt,jos olen vaaleaa mattaa vailla olen aina napannut ykkösen käyttöön.
Kolmas on itseasiassa metallinhohtoinen keskitumma harmaa vaikka kuva valehtelee sen osalta muuta. Tätä olen aamuisin käyttänyt useastikin vaalean luomivärin kaverina,ei ole liian tumma edes koko luomillä käyttäen arkikäytössä.
Nelonen ja vitonen on mattaluomivärejä. Nelosta itseasiassa olen käyttänyt kulmiin,aivan täydellinen sävy kulmien täyttämiseen! Viileä tumman ruskea,juuri pohjoismaalaiselle sopiva. Vitonen on perus matta musta,pigmettiä löytyy ja sen kanssa onkin pitänyt olla hieman varovainen.
 Kutonen on metallinen pronssinruskea jota käytän samalla tavalla kun keskitummaa harmaata,valtaosin siis töissä. Ei liian tumma vaan sulautuu hyvin päiväkäyttöön.
 Seiskasta minulla on ristiriitaiset fiilikset. Se on rusehtavan violetti metallinhohtoinen luomiväri MUTTA en ole ikinä saanut toistumaan sitä kauniisti iholla. Se näyttää iholla jotenkin vaan likaiselta.
 Kasi ja ysi on enemmän siviililuomivärejä,harvoin käytän näitä esimerkiksi töissä. Sävyt ovat syvät,metalliset ja pigmenttiset joten överit on helpompi kuin helppo vetäistä!

Ja viimeisiä kolmea viedään!

Kymppi on hyvin perus tumman harmaa metallinhohdolla. Ei överi-tarttuva joten tämän kanssa ei tarvitse kuitenkaan olla kauhean varovainen.
Yksitoista on hailakka matta kanerva. Tämänkin kanssa minulla on ongelma :( Sävy näyttää kauniilta paletissa mutta jotenkin todella likaiselta ja tunkkaiselta luomilla. Mistähän tälläinen efekti johtuu?
Ja viimeinen eli nappi numero kaksitoista on tumma metallinhohtoinen violetti. Sävy ei ole luomilla yhtä intensiivinen kuin paletissa mutta päiväkäyttöön olen silti tätä vähän vähemmän valjastanut.

Eniten käyttööni on siis tarttunut 1,3,4,6. Tästä on kehkeytynyt aamujen pikapelastus eli valtasosin käytössä tämä on niinä ikävinä aamu viiden aamuissa.

Kaiken kaikkiaan olin todella yllättynyt miten pigmenttisiä ja kivoja sävyvaihtoehtoja voi löytyä halvemmilta firmoilta!


Onko Revolution teille tuttu?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti