torstai 21. marraskuuta 2019

Uudet suosikit Dependiltä

*saatu ilmaistuote



Heii!


Kaikkihan sen tietävät, että olen enemmän ja vähemmän vuosia luottanut samoihin kynsien hoitotuotteisiin ja päällyslakkaan. Jumahdin esimerkiksi Isadoran aluslakkaan jo joitain vuosia sitten (postaus täällä) ja olen huomannut miten nopeasti muutenkin kynsituotteisiin jumahtaa jos ne sattuu yhtään toimimaan.


Päällyslakkana olen jo vaikka kuinka kauan käyttänyt Sally Hansenin Miracle Gel Top Coatia - tykkään sen antamasta kiillosta, kynsiä pullistavasta pinnasta ja napakkuudesta. Olen kuitenkin joutunut heittämään purkkeja aika tahtia myös roskiin, Miracle Top Coat kun seitittyy ja alkaa venyä yllättävän nopeasti, ohentajat sen sijaan tuntuvat muuttavan päällyslakan ominaisuuksia.

Nyt olenkin sitten tutustellut Dependin Top Gel*-päällyslakkaan. Päällyslakka on lähes vesimäisen ohutta, siinä on leveä sivellin ja se kuivuu miellyttävän nopeasti. Mikä parasta, se antaa aivan huikean kiillon kynsille, lakkojen hyvän kestävyyden lisäksi! Saan tämän avulla lakat kestämään sen suuremmin lohkeamatta neljästä kuuteen päivään. Pullo on ollut minulla jo kuukausia auki, eikä siinä ole merkkiäkään paksuuntumisesta, voisiko tästä siis tulla uusi vakkari? Lakka ei saa samanlaista "pullistavaa" efektiä aikaiseksi kuin Hansenin, mutta se on todennäköisesti se hinta joka on maksettava ettei lakka paksuuntuisi niin nopeasti. Olen huomannut tämän hieman "sulattavan" lakkoja allaan eli leimausten päälle en tätä suosittele.

 Toisena tuotteena onkin Grape&Avocado Nail Oil* eli merkin kynsiöljy. Mikä tästä sitten tekee mitenkään ihmeellistä? Ensinnäkin, pakkausmuoto. Öljy on pakattu pieneen pulloon ja siinä on pienen pieni pipetti mukana. Siis niin pieni, että sillä on todella helppo annostella kynsille juuri sopivan vähän öljyä. Koostumuksesta sen sijaan löytyy nimensäkin mukaisesti muun muassa todella ravitsevaksi tiedettyä rypäleensiemenöljyä sekä avokadoöljyä. Tuotteessa on mieto hedelmäinen tuoksu ja se imeytyy yllättävän hyvin. Käytännölliset tuotteet iskevät minuun aina täysillä!


Minusta tuntuu, että olen vihdoin löytänyt itselleni toimivan kynsirutiinin ylipäätään. Lakkaan sekä muutenkin huollan kynnet joka sunnuntai ja olen löytänyt tavan lakata kynnet niin, että ne kestävät hyvinä mahdollisimman pitkään. Olisiko siitä muuten mielenkiintoista joskus lukea?

Mitkä kynsituotteet ovat jääneet sinulla vakiokäyttöön, mihin voi aina luottaa?



Rentouttavaa tulevaa viikonloppua💓





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti