tiistai 20. marraskuuta 2018

Makeup Revolution Iconic Lights And Contour Pro

Heii!



No, miten meni viikonloppu ja miltä tuntuu maahan palannut huurre? Olikin jännä herätä tänä aamuna kun täälläkin on muutama aste pakkasta. Minulle pääasia on, että kosteat kelit olisivat ohi!

Tänään voisinkin näyttää teille jonkin aikaa sitten kotiuttamani contour-paletin Makeup Revolutionilta. Makeup Revolution on tunnetusti edullinen merkki, joka on hiipinut osittain Prismoihinkin, mutta jota ihmiset ovat tilailleet netistä jo vaikka kuinka kauan.


Iconic Lights&Contour Pro kätkee sisälleen kahdeksan nappia, josta neljä on korostukseen ja neljä varjostukseen. Korostukseen tarkoitetuista napeista kaksi on mattapintaisia ja kaksi pehmeästi hohtavia (ylärivin ensimmäinen ja viimeinen), varjostuksen kaikki napit ovat mattaisia. Positiivisena yllätyksenä tuli korostuksen keltainen nappi, joka on kerrankin tarpeaksi vaalea todella vaaleaihoisille ihan vaan vaikka silmienkin alle. Pehmeän hohtavat napit käyvät luonnollisempaan korostukseen, näillä ei saa aikaan kuuhun asti loistavaa efektiä. Kaikki napit ovat enemmän ja vähemmän jauhoisia ja myös pigmentin määrä vaihtelee jonkin verran, tosin pigmenttisyys on valtaosin hyvää keskiluokkaa.

Mitä tulee varjostusnappeihin, olen valtaosin käyttänyt alarivin toista oikealta, se on vaalein kylmähkö sävy. Sävy tarraa aika kovasti kiinni ja olenkin huomannut tämän käytettävyyden olevan parhaimmillaan täysin puuteroidulla iholla, muuten häivyttäminen on mahdotonta. Joinain aamuina olen taistellut pigmentin tarttumisen kanssa - tuntuu, ettei varjostussävy yksinkertaisesti tartu tasapuolisesti joka kohtaan, joinain aamuina taas en ole taistellut tämän kanssa. Liekö vikana joinain aamuina liian vähäinen kahvin määrä ennen siveltimeen tarttumista :D


Tämä on nyt ollut tuote, josta minulla on jäänyt aika neutraalit fiilikset. Tämä ei ole huono, mutta tämä ei ole kyllä lemppareitanikaan. Tykkään yleisesti ottaen Makeup Revolutionin tuotteista, mutta onhan näissäkin selkeitä laatueroja!

Paletin löydätte esimerkiksi täältä ja siinä samassa näkyy kuvakin, jossa varsinkin tummempien sävyjen erot näkyvät selkeämmin.


Ainiin ja hei.. Olen tässä miettinyt joulua ja aina järkkäämääni arvontaa. Mitä olette mieltä, pitäisikö minun järjestää yksi iso vai useampi vähän pienempi arvonta?




Ihanaa pakkaspäivää💓




 

4 kommenttia:

  1. Mulla on myös Makeup Revolutionin tuotteista kahtalaisia kokemuksia. Jotkut vanhemmat luomiväripaletit on mun makuun aika heikkoja, joten en ole viitsinyt uudempia edes kokeilla, vaikka kehujakin laadusta olen kuullut. Jotkut poskipunat on taas ihan vallan toimivia. Tuosta korostus-/varjostuspaletista ei ole kokemusta, mutta kuulostaa ihan tutulta;)
    Yksi iso arvonta olisi mun mielestä parempi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tykänny itse luomiväripaleteista ja korostuspuutereista :) Huulituotteita tai poskipunia en ole tainnut kokeilla yhtään. No vähän tuossa pohdiskelen oisko just se yks iso kiva vai joka viikko joulukuussa yks arvonta ennen jouluaattoa.. :p

      Poista
  2. Mulle ei oo vieläkään tullut mitään innostusta kyseiseen meikkimerkkiin,vaikka käsittääkseni hyviä tuotteita ovatkin..ihmeellistä :D
    Ehkä monta arvontaa olisi kivempi!

    VastaaPoista
  3. Noooo joskus jotkut merkit ei vaan iske :) Joo niin ehkä mustakin!

    VastaaPoista