torstai 20. heinäkuuta 2017

Ja tähän aina palataan - Louis Widmer Eye Contour Cream

Heii!



Täällä on nyt hieman hiljennytty kun olen itsekin reissun päällä. Tuntuu että puolet bloggareista lomailee nyt mutta itsekin yritän edes vähän hihkaista tältä suunnalta :) Joten tänään puhutaan silmänympärysihonhoidosta!

Nyt onkin vuorossa tuote joka minulta löytyy lähes aina käytöstä tai jemmasta. Tähän mennessä tämä on ollut omalle atooppiselle sy-alueelleni ehdottomasti parhain ja luotettavin silmänympärysvoide vuodenajasta huolimatta - tarpeeksi paksua mutta silti ei yhtään ihoa tukkivaa.


Eye Contour Creamin lupaillaan ehkäisevän ryppyjä, turvotusta ja ärsytystä sekä elvyttävän ihokudosta. Sy-voiteesta löytyykin pantenolia parantamaan kosteudensitomiskykyä sekä rahoittamaan ärtynyttä ihoa, A-vitamiinia edistämään ihon verenkiertoa sekä normalisoimaan ihon uusiutumista ja E-vitamiinia neutralisoimaan vapaita radikaaleja.

Itselläni on hajustettu versio, jonka en kuitenkaan ole huomannut ärsyttävän, mutta tästä on myös hajusteeton variaatio. Silmänympärysvoidetta on saatavilla minipurkkeina joita itse suosin mutta myös isona (muistaakseni) 30ml kokona, tämä siitä syystä kun tätä voi käyttää myös kasvonaamiona!


Mitä itse voiteeseen tulee, on se paksua mutta helposti levittyvää. Kyse ei ole missään nimessä kuitenkaan "jankista" tai balmimaisesta tuotteesta. Meikin alle tämä ei välttämättä kaikille kuitenkaan sovi - Eye Contour Cream jättää yleensä jälkeensä nahkean tahmean pinnan jonka voisin arvella heikentävän meikin kestoa.

Itse en ole tätä naamiomielessä kokeillut mutta sen sijaan olen kyllä korvannut yövoiteen tällä! Voide on todella ravitsevaa ja ihoa hellivää - talvikuukausina ihoni rakasti tätä kauttaaltaan, kesäkuukausina keskityn tämän kanssa vain sy-alueeseen. En kesäisin vaihda kevyempään sy-voiteeseen vaan pysyn paksummissa jotta voin ehkäistä paremmin sy-alueen atooppista ihottumaa joka minulle puhkeaa herkästi. Voimakkaan ravitsevuutensa takia olen huomannut tämän myös selkeästi pehmentävän sy-aluetta - kuivuudesta johtuvia juonteita ei ilmesty ollenkaan.


Tästä on tullut itselleni "turvatuote" kun iho oikuttelee tai kun tuntuu ettei mikään tehoa halutusti. Tykkään tämän jättämästä jälkituntumasta sy-iholla vaikka muuten kasvoille tämä imeytyykin täysin. Tuoksukaan ei minua tässä häiritse vaikka yleensä olenkin suosinut tuoksuttomia tuotteita varsinkin ohuemmilla ihoalueilla.



Mikä on teille se "turvatuote"? Mikä tuote tehoaa aina ihon kunnosta huolimatta?

 

10 kommenttia:

  1. toinen atoopikko täällä moi! tuo on paras käyttämäni sy-voide. ja juuri se turvatuote, joka yleensä on pakko löytyä varastoista. tällä hetkellä en sitä´kumma kyllä omista eli pitää mennä apteekkiin!
    toinen sy-ihon turvatuote on avenen soothing eye cream, joka myös on omiaan atooppiselle iholle, jopa rohtuneelle iholle. eikä turvota.
    sitä löytyykin jemmoistani, ehkä siksi olen pärjännyt ilman widmeriä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Avenen tuote onkin aika paljon suositeltu just atoopikoille :) Tän sy-voiteen löytäminen on ollu mullekin yks pelastus!

      Poista
  2. Tää on kyllä hyvä, käytän tätä myös kasvonaamiona. Omat luottotuote sy-tuotteista on Bakelin Cool Eyes, mikään ei virkistä aamulla sy-ihoa niin kuin se.<3

    VastaaPoista
  3. Tää on paras sy-voide mitä olen ikinä kokeillut <3 eipä ole juonteita kun tätä käyttää!

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään uhan hulluna siitä Kiehl'sin avokado sy-voiteesta 😊 Tätä mulla oli vuosia sitten mutta ei oikein silloin sopinut.Täytyy ottaa uusi erä, kun iho on nyt helpompi 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tuota avokadoa oon itekin himotellu,vois sopia hyvin mullekin koostumuksensa puolesta :)

      Poista
  5. Mä oon halunnut kokeilla tätä jo tosi pitkään, kun niin monet on tätä kehuneet. Tällä hetkellä mulla on käytössä TheOrdinaryn caffeine solution ja toinen mistä tykkään on Kiehl'sin midnight recovery eye :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä onneks myydään myös näissä pienemmissä purkeissa kausittain ni on helppo kokeilla :) Mua kiinnostas tuo kofeiinituote,auttas kuulemma hyvin pöhötykseen!

      Poista