keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Luomivärirajaukset

Kaikkihan muistavat tämän minun Diorin Golden Shock rakkauspakkaus-luomiväripaletin joka ajautui minulle toiselta kosmetiikkabloggaajalta aivan kuin varkain?


Silloin kun olen reissun päällä,koitan tietenkin pakata mahdollisimman vähän tavaraa mukaan. Yritän tottakai huijata itseäni luulemaan että eihän tätä tavaraa nyt ole niin paljon mukana esimerkiksi pakkaamalla kokonaisia luomiväripaletteja sinkkujen sijaan.

Hyvässä luomiväripaletissa on kombo jolla selviää monesta - sillä saa aikaan neutraalin ja voimakkaamman meikin plus siinä on tarpeeksi tumma sävy myös mahdollisiin rajauksiin jos niitä sattuukin olemaan vailla.


Golden Shock on toiminut tässä hienosti. Vaaleanpunaisella ja kullalla saa aikaan neutraalia jälkeä,tumma lämmin violetti yhdistettynä muihin tuo tarvittaessa todella voimakasta jälkeä.

Tässä meikissä toteutinkin tuota rajaus-ajatusta kun en aamulla vaan jaksanut ottaa silmänrajaustussia tärisevään ja väsyneeseen käteen. Luomiväri tarttui rajauksena hienosti pelkällä meikkivoiteella pohjustettuun luomeen ja himmeämmät varjostukset oli helppo toteuttaa kun olin ensin luomivakoon pohjalle levittänyt rusehtavan napin luomiväriä ja sen päälle tuputtelemalla hieman vielä violettia.


Mitä mieltä te olette lopputuloksesta? Käytättekö te luomivärirajauksia?

4 kommenttia:

  1. Kaunis meikki, mun lempparisävy tosta paletista on varmaan toi keskimmäinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuo keskimmäinen on vielä vähän ongelmatapaus. Se on sen verran hileistä ja jauhosta et tarviisin varmaankin glitterliiman et sen sais kestämään ja kunnolla näkymään luomilla :S

      Poista
  2. Mun täytyy tunnustaa että viime aikoina en ole käyttänyt minkäänlaisia rajauksia. Olen katsonut jo eduksi sen, jos olen yleensäkin käyttänyt jotain muuta kuin vaaleanruskeaa luomiväriä :). Kivaa, että paletti on ollut sulle mieluinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyl kans menossa joku ihmeen silmämeikki-lama.. Tää lama kaipais varmaan vaan uutta silmämeikkipalettia ;)

      Poista