torstai 28. tammikuuta 2016

Jälleen ihanaa kierrättämistä!

Voi tämä kauneus.. Kierrättäminen on hyve niin monessa asiassa ja näin kosmetiikka-intoilijana se on aivan korvaamatonta!

Tämän kerran kierrätyksessä minulle kotiin kantautui kaksi Estee Lauderin tuotetta,yksi luomiväripaletti ja yksi aurinkopuuteri.


Aurinkopuuteri on suhteellisen tumma sävy Pure Color Blusheista. Blushan viittaa poskipunaan mutta kyllä tämä minulle aurinkopuuterista menee ;) Sävy 09 Brazen Bronze Shimmer on lämpimän ruskea ja minulle usean asteen liian tumma arkikäyttöön. Koostumukseltaan tämä on hämmentävän pigmenttinen eikä niinkään hohtava vaikka nimi antaa niin ymmärtää,korkeintaan satiininen lopputulokseltaan.

Olen käyttänyt tätä iltariennoissa enemmänkin kuin päiväkäytössä,ja silloinkin lähinnä tehdäkseni hieman syvempiä varjoja poskiluiden alle. Jostain syystä tämä sävy soveltuu siihen hyvinkin luonnollisesti!


Ja tämä toinen mussukka on sellainen mitä olen kytistellyt vaikka kuinka kauan mutta aina jotenkin aristellut tätä värikomboa. Pure Color 01 Violet Underground Cyber Metallic on jotenkin hassu nimi tälle,eihän tässä violetin sävyjä ole ;)

Sen sijaan tässä on kirkkaan pinkki,vaalea persikkainen,todella lämmin suklaan ruskea,kylmä sininen ja musta. Tuo suklaan ruskea on aivan upea! Se on lämpimin ruskean sävyistäni ja antaa niin pehmeän lopputuloksen vaikka onkin tumma. Pinkki todellakin on kirkas ja vaalein sävy hämmentävästi ei olekaan näin kalpealle iholle niin vaalea vaan selkeästi persikan värinen. Vaalein ei siis käy minulle korostusväriksi vaikka niin tässä varmaan olikin kuviteltu. Musta on todella syvän sävyinen ja sininen sitten taas kylmempi.


Kaikki sävyt ovat todella pigmenttisiä mutta aika kovia,tosin kovuushan voi johtua jo siitä että paletti ei ole enää ihan tuore.


Mikä on teille hinnallinen kipuraja värikosmetiikassa?

2 kommenttia:

  1. Munkin pitäisi laittaa laatikollinen kosmetiikkaa kiertoon, koska itselle turhia tuotteita vaan kertyy. Mulle kosmetiikan kipuraja on aika matalalla. Esimerkiksi hieman kirpaisi, kun maksoin kasvovedestä 20 € :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä juu miten niitä vaa kertyy! :D Mulla kipuraja riippuu ihan siitä millanen tuote on kyseessä.

      Poista