maanantai 17. marraskuuta 2014

Dear Santa

Joulu tulee rytinällä enkä ymmärrä mihin tämä vuosi on mennyt.

Olisi ihana vielä olla luottavaisen naiivi ja kirjoittaa joulupukille kaikista ihanista jutuista jotka houkuttaa mutta koska aika kuluu ja luottamus joulupukkiin on pilattu niin kirjoitan virtuaaliselle mielikuvitus joulupukille.

Joten Rakas Joulupukki,tässä tulee vähän listaa siitä mitä olen "ansainnut" tänä jouluna.. ;)


Mac Pro Face And Body Foundation White


Siis tämähän on tottakai jokaisen kuoleman kalvakan saatava. Minulla on aina ongelmana saada sopivan sävyisiä meikkivoiteita ja en omista kuin yhden Macin tuotteen.


Urban Decay Primer Potion


No tämähän nyt siis ei edes selityksiä kaipaa. En ole ikinä edes kokeillut joten PAKKOHAN se on saada!


Peter Thomas Roth Retinol Fusion PM


Tämä on ihan täysi "Wild Card". Rothin tuotteet ovat minulle tuntemattomia mutta olen kuullut tästä seerumista niin paljon etten vaan voi hillitä uteliaisuuttani.

"This technologically advanced combination of encapsulated retinol, and vitamins C and E, encourages the skin's renewal process with prime efficacy. It helps improve skintone and texture, assists in collagen production, and reduces lines and wrinkles to create a vibrantly youthful and healthy complexion. A dose of moisture minimizes redness and irritation, and mitigates the retinol's drying effects."

Kyllä kiitos!


Thierry Mugler Alien


 Olen aina tykännyt Angelista ja vuosien jälkeen sain sen vihdoin varastooni. Tottakai sitten seuraavalla nuuhkuttelu reissulla rakastuin palavasti Alieniin <3


philosophy Time In A Bottle For Eyes Serum


Tämä on nyt ihan uusi ihastus testailujen perusteella mutta tämä täysikokoisena voisi olla aika helmi!

Olen aiemminkin jo valitellut miten silmänympärysalueeni on herkästi turpoava ja olen huomannut tätä yksinään silmänympärysalueelleni testaillessa ettei tämä turvota mutta silti kosteuttaa! Aamulla on ollut huomattavasti vähemmän "vahinkoa" naamallaan retkottamisesta ja lyhyistä yöunista.


Prada Candy


En tiedä mikä tässä oikeen on.. Ihan oikeesti.

Tuoksuttelin tätä jo vuosia sitten mutta olen aina vaan jättänyt tämän hankkimisen roikkumaan. Joten nyt Joulupukki,tässä on sun sauma!


Jean Paul Gaultier Gaultier2


Minun oma henkilökohtainen klassikkoni <3

Olen tainnut suihkutella tätä jo kolmen pullon verran menneisyydessä mutta nyt en ole vuosiin tätä omistanut.


Estee Lauder Advanced Night Repair-tuotteet


Tässä pääsemmekin sitten toiseen kulttimaineeseen tulleeseen tuotteeseen.

Tämähän on joka naisen koettava ainakin kerran elämässään!


Mac Pro Longwear Concealer


Heitetään nyt tämäkin joulupukin harteille ;)

Mac on minulle lähes tunteman merkki joten nyt alkaa pikkuhiljaa uteliaisuus heräämään. Silmänaluseni on ollut aina tummat ja huonosti nukutun yön jälkeen vielä hirveämmät joten täydellinen peiteaine on todellakin edelleenkin etsinnässä.

Toinen juttu onkin sitten,miltä yrityksiltä edes löytyy tarpeeksi vaaleata sävyä.. Olen nimittäin KALPEA. Tämäkin siis olisi toinen "Wild Card" ja tottakai vaaleimmassa sävyssä eli NC15. :)

Näin sivuhuomautuksena,jos olet todella vaalea,Dermosilin peiteaine paletissa on täydellisen vaalea sävy joka on OIKEASTI vaalea.. ;)


Dior 5 Couleurs in 876 Trafalgar


Minulla ei ole IKINÄ ollut mitään juttua viisikoihin mutta jokin nyt vaan iski..

Olen aiemmin omistanut muutaman setin viisikoita ja sitten laittanut ne kiertämään kun ei vaan ole jotenkin natsannut mutta tähän ihastuin.

Olen kuullut hyvää pigmentistä ja väriyhdistelmä on kaunis!
 


Herranjumala,eihän minulla pitänyt olla mitään huudeltavaa pukille,miten tässä näin kävi?? :D

2 kommenttia:

  1. Ei ollenkaan huonoja toiveita, noista muutama voisi olla myös mun listalla tuo MACin valkoinen meikkivoide, Trafalgar ja Retinol-seerumi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaah ja varsinkin kaikki nuo vähän hankalammin saatavat jutut on niin houkuttavia <3 Mitäs ite meinasit pukilta huudella? :P

      Poista