perjantai 7. kesäkuuta 2019

Isadora Rock Base - Se ykköstuote, joka minun oli ostettava uudelleekin!

Heii!


Olen, ilmeisesti, ollut tästä kirjoittamassa jo viime vuoden lopulta asti, mutta tässä sitä vaan ollaan. Miten onkin niin vaikeaa muistaa kirjoittaa tuotteesta, joka on jo vakiintunut käyttöön?

Sain alunperisen tuotteen pr-näytteenä, mutta tämä on jo uusi itse hankkimani, en siis merkikse tätä pr-näytteeksi.


Isadoran Rock Base on kynttä kosteuttava, vahvistava ja kynnen pintaa tasoittava hoitolakka. Rock Base on tarkoitettu pehmeille, ohuille ja heikoille kynsille - omanihan ovat juurikin sitä, todella ohuet ja pehmeät. Se on tarkoitettu alussa käytettäväksi niin, että lakkaa levitetään kynsille aina kaksi kerrosta muutaman päivän välein, poistetaan viikon jälkeen ja aloitetaan alusta, kunnes kynnet ovat halutun "vahvuisia", jonka jälkeen hoitolakkaa voidaan käyttää normaalin aluslakan tapaan. Itse olen käyttänyt tätä normaalin pohjalakan tapaan alusta asti.

Olen todelle skeptinen tämän tyylisten tuotteiden kanssa, todennäköisesti siinä on syy miksi en tästä alunperin kirjoittanutkaan. Aina luvataan vahvistusta ja napakoita kynsiä, ainoastaan yksi (Trindin Nail Repair) on oikeasti tehnyt ihmeitä kynsille, mutta sekin meni helposti siihen että kynnestä tuli aivan liian kova ja sitten se napsahtikin poikki.

Se, mikä on saanut minut juuttumaan tähän tuotteeseen on se, että kynteni ovat lakanneet kokonaan liuskoittumasta tämän käytön aloittamisen jälkeen. Siis mitä ihmettä? Minulla on aina ollut todella heiveröiset ja kuivat kynnet, yht'äkkiä voin jättää silloin tällöin kynnen öljyämisetkin välistä lakkoja vaihtaessani ja kynnet pysyvät silti kunnossa. Myös värilakat pysyvät paremmin tämän päällä ja paremman näköisinä kun kärjet eivät liuskoitu. Hoitolakka on myös nopea kuivumaan, se ei siis hidasta sen suuremmin omia joka sunnuntaisia lakkailujani.


Tajusin juuri, että Rock Base on ollut minulla nyt käytössä yli vuoden ihan tajuamatta, se siis taitaa tosiaan olla jäämässä minulle käyttöön!

Isadoran saatavuus on hyvä, sitä löytyy esimerkiksi Sokoksilta.



Rentouttavaa viikonloppua💓






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti