keskiviikko 21. helmikuuta 2018

Vahinkolöytö: Jane Iredale Naturally Glam Eye Shadow Kit

Heii!


Puhutaan tänään hieman tästä IHANASTA luomiväripaletista!

Jane Iredale on merkki joka on aina jäänyt minulle hieman etäiseksi. Olen ollut kiinnostunut muutamasta yksittäisestä tuotteesta mutta kokonaisuutena se on ollut minulle ehkä liian "perinteinen". Tottakai hankalampi saatavuus ja osittain korkeampi hintatasokin on tähän vaikuttanut.


Osallistuin kuitenkin kuukausia sitten Neiti Minttukihara-blogin arvontaan. Osallistun muiden bloggaajien arvontoihin aika ajoin, lähinnä silloin kun palkintona on jotain joka minun itseni on hankala saada käsiini. Tähän kyseiseen arvontaan osallistuin alunperin mielessäni arvonnassa mukana oleva ColourPopin luomiväripaletti, olen siis tuhottoman huono itse tilaamaan tuotteita ulkomailta enkä käytä esimerkiksi paypalia. Arvonnan aikaan kuitenkin ColourPopin paletti oli jo valittu joten minulle jäi itselleni tuntematon Jane Iredale.

Ja hyvä että jäi! Paletin kaikki sävyt ovat enemmän ja vähemmän hohtavia ja loistavasti arkimeikkiin sopivia. Paletin vaalein sävy on myös kooltaan suurin joka on mielestäni hyvä piirre - vaaleinta luomiväriä kuluu ainakin itselläni yleensä eniten plus tuon kokoisesta napista on helppo sipaista vaikka poskipäillekin.

Olen ollut ihastunut niin sävymaailmaan kun koostumukseenkin, luomivärinapit ovat pehmeitä ja pigmenttisiä. Niitä ei kuitenkaan kannata painaa kovaa tai muuten nappi voi alkaa murentua. Paletin kovin sävy on myös sen tummin, se on silti pigmenttinen olematta pelottava.


Sanoisin että olen saanut parhaimman mahdollisen ensivaikutelman tästä merkistä, nyt aloin katsoa sillä silmällä contour-palettiakin!

Onko teillä kokemuksia tästä merkistä? Mitkä ovat teidän lemppareitanne?



Ihanaa loppuiltaa!



 

8 kommenttia:

  1. En ole kuullutkaan tästä merkistä, mutta kylläpäs on hyvät värit tässä paletissa! Täytyy laittaa Jane Iredale korvan taakse. :)

    VastaaPoista
  2. Minä olin yksi voittajista samaisessa Neiti Minttukihara-blogin arvonnassa.
    ColourPopin paletti on superihana vaikka olisi tääkin mieltä kutkuttanut :)

    VastaaPoista
  3. Janen paletit ovat kauniita, mutta samalla niin hankalia kuvata ettei vaikka oma pärstä siellä heijastu takaisin :D

    VastaaPoista
  4. Todella kaunis paletti. En ole itse kokeillut Jane Iredalen tuotteita, mutta vaikuttavat todella upeilta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on nyt ollu mullekin ensimmäinen tuttavuus ja ihan hyvältä vaikuttaa :)

      Poista