tiistai 31. joulukuuta 2019

Ihanaa uutta vuotta!

Heii!


Tänään edessä ihan vain höpötyspostaus, kuvituksena kynsiä ja meikkejä :)


Näin vuoden vaihteessa pysähdyn aina miettimään mennyttä vuotta. Mennyt vuosi on jo toinen (tai oikeastaan kolmas..) todella raskas vuosi putkeen ja olen useammn kerran pysähtynyt miettimään mikä järki tässäkin kaikessa on. Sitä koittaa aina vaan selvitä yhdestä hetkestä ja yhdestä vastoinkäymisestä kerrallaan, jossain kohtaa senkin suon on loputtava.

Samaan aikaan, tämä vuosi on tuonut elämääni reilusti uusia ihmisiä ja tuttavuuksia. Olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin, pidän yleensä piirini pieninä, sillä onkin ollut ihana huomata miten ihania uusia ihmisiä elämääni onkaan päätynyt. Olen koittanyt myös tehdä hirveästi työtä itseni kanssa, antaa itselleni aikaa ja enemmän kärsivällisyyttä.

Blogin suhteen kaikki kulkee aika omalla painollaan. En ole puskemassa blogia ammatillisempaan suuntaan, en vieläkään käytä affi-linkkejä enkä tee maksettuja yhteistöitä. Vähensin postaukset kolmen postauksen viikkotahdista kahteen ja siinä pysyn nyt ainakin toistaiseksi. Kuitenkin, kyseessähän on itselleni rakas harrastus eikä se saa tuntua velvollisuudelta. Olen myös aina avoin postausajatuksille, niitä siis saa edelleenkin lähettää! Blogin instassa minut saa näppärimmin kiinni, olenkin siellä höpötellyt usean teidän kanssa.

Tänä uutena vuotena minulla ei ole sen suurempia suunnitelmia, voin rehellisesti sanoa olevani aika väsynyt. Mietin kuitenkin jos sitä edes vähän kuplivaa, onhan jokaista elettyä vuotta syytä juhlia!


Mitä tulee ensi vuoteen, on kaikki vielä aika auki. Minulla ei ole vuodella 2020 mitenkään suuria suunnitelmia tai vaatimuksia. Antaa kaiken mennä painollaan ja katsotaan mihin tuuli kääntyy.

Mitkä sinulla on uuden vuoden suunnitelma? Onko sinulla tiettyjä rutiineja sen suhteen? Vietätkö uuden vuoden omissa oloissasi, puolisosi kanssa vai peräti kaveriporukassa?


Ei sitten muuta kun railakasta uutta vuotta, olkaa nätisti!💓




 

2 kommenttia:

  1. Ihanat Essencet lakat!

    Mulla on jotenkin outo fiilis lukea toisten postauksia kuluneesta vuodesta, koska vihdoinkin itselle tää vuosi on ollut ihan 5/5, vaikka tälle vuosikymmenelle antaisin vaan 1/5, koska meilkoista taistelua ollut vuodesta toiseen.

    Parempaa uutta vuotta 2020. <3

    Mun uusi vuosi menee töissä kuten viimeksikin, meillä valitaan ollaanko uusi vuosi vai joulu töissä ja mähän valitsen tietenkin mieluummin joulun vapaaksi. Joten molemmat illat kuluvat toisia palvellessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mitä olen muiden kirjoittelua viime vuodesta lukenut, on se ilmeisesti ollut aivan huippu tai sit ihan surkee.. :D Ihanaa kuulla, et sulla on hyvä vuosi takana <3

      Poista