sunnuntai 20. helmikuuta 2022

Pehmentävä yönaamio silmänympäryksille

 Heii!
 
Olen tänä talvena kipuillut todella paljon ihoni kanssa ja se onkin saanut minut etsimään uusia tuotteita. Ihoni on ollut kuiva ja usein ihottumainenkin, yöt olen usein pyörinyt ihon kutisemisen takia. Tänä talvena on tuntunut, ettei mikään vanha tuote ole toiminut välttämättä ihan halutulla tavalla.
 
Ihon ollessa ärtyneen rohtunut ja kiukkuinen, olen turvautunut todella tuhdin rasvaisiin perusvoiteisiin, mutta ihon rauhottuessa kokeillut hieman uusia, täyteläisempiä tuotteita peruskosmetiikan puolelta.


Dermosilin Overnight Eye Mask on ollut aivan loistava tuttavuus. Pieneen tuubiin pakattu sy-ihon yönaamio sopii niin naamiokäyttöön, kuin tavalliseksi silmänympärysvoiteeksikin. Tuote on paksuhkon voidemaista ja levittyykin iholle paksumpana, tämä jos mikä on ollut hunajaa iholleni näinä aikoina. Jostain syystä kasvoissani kuivin alue usein on juuri silmien ympärillä ja kokeilen aina mielelläni muutenkin tuhteja sy-tuotteita.

Silmänympärysnaamio on hajusteeton ja näin minun mielestäni varsinkin silmänympärystuotteiden pitäisikin olla. Erityisesti ihon ollessa kuiva ja rohtunut, voi se raivostua aivan silminnähden hajusteista ihonhoitotuotteissa. Pakkaus on kaunis ja seuraa Dermosilin Skin Comfort-tuotteiden visuaalista linjaa, olisin kuitenkin toivonut tuubiin esimerkiksi suipon nokan tavallisen tuubin pään sijaan.


Olen tykännyt käyttää tätä useilla tavoilla. Tavanomaisin niistä on käyttää tätä muiden ihonhoitotuotteiden päälle yöksi ohuempana kerroksena tai naamiona samalla, kun annan muiden kasvonaamioiden vaikuttaa. Mutta minulle mieluisin tästä on tullut aamuisin! Huoneilman ja ihon ollessa kuiva, levitän tämän sy-iholle aamukahvin ajaksi vaikuttamaan ja sy-iho on huomattavasti pehmeämpi ja joustavampi aamumeikkiä levitettäessä.
 
Silmänympärysnaamiosta löytyy INCI-listasta heti veden jälkeen sheavoi ja se lie parhaiten kuvanneenkin tämän voiteen koostumusta. Voide on täyteläinen, eikä täysin ihon lämmössä liukkaaksi sulava. Tuotteeseen on lisätty myös rauhoittavia, sekä ärsytystä lievittäviä ainesosia. Pieni määrä riittää pitkälle ja olen itse levittänyt tätä huoletta aivan silmäluomillekin asti. Olen kokenut tämän ennen kaikkea ravitsevana, enkä niinkään kosteuttavana. Sillä se varmasti toimiikin hyvin rasvaisuutta kaipaavalla iholla.
 

Olen kokeillut viime aikoina Dermosilia hieman enemmänkin ja yllättynyt positiivisesti merkin uusista, hieman erikoisimmista tuotteista. Täsmätuotteet iskevät minuun aina ja tykkään tälläisistä tuotteista, joita ei markkinoilla ole aivan joka nurkalla. Olen kuullut paljon puhuttavan Clarinsin silmänympärysnaamiosta (se seuraavaksi ostoslistalle), mutta tämäkin kyllä tuntuu varsin toimivalta!
 
Tehohoidatko sinä ihoa, mikä on ravitsevin sy-tuote mihin olet törmännyt? 

Skin Comfort-linjassa on muitakin ihania kuivan ihon tuotteita, joista minulla on nyt muutama muukin käytössä. Muita Skin Comfort-linjan tuotteita voit kurkistella täältä.


Ihanaa sunnuntaita💓
 
 
 
 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti