torstai 22. syyskuuta 2016

Syksyn punasävyjä ja ihokriisiä

Tämän päivän postauksen kuvituksena toimii siis lähiaikojen kaksi eri meikkiä. Mitä ihokriiseilyyn tulee.. Siitä lisää alempana.

Yleisesti ottaen vuodenaikojen vaihtuminen ei vaikuta meikkailu tottumuksiini sen suuremmin mutta lähiaikoina olen taas rakastunut viininpunaiseen ja hohtaviin silmämeikkeihin.


Näissä kuvissa luomiväreinä on kaksi ColourPopin luomiväriä jotka esittelen tarkemmin myöhemmin. ColourPophan on tunnettu upeista sävyistään,jännästä koostumuksesta ja metallinhohtoisista erikoisuuksista. ColourPopin luomivärithän kehoitetaan aina sulkemaan huolella ettei ne pääse kuivumaan mutta nyt huomasin että yksi luomiväreistäni tuntuu kuivalta vaikka olin ihan varma että se on tiukasti kiinni :(

Jos sitten siihen negatiiviseen. Olen ollut kortisonilla nyt jonkin aikaa ja tottakai kuulun niihin ihmisiin joilla kortisoni pöhöttää kasvoja. Ensin aloin huomata poskien "muodottomuuden",minullahan on terävät poskipäät ja sen seurauksena yleensä aika selkeät piirteet. Seuraavaksi huomasin leukaperien ns. roikkumisen turvotuksesta johtuen. Tässä riitti jo ihmettelemistä ja pahaa mieltä. Jostain syystä tämä on myös vaikuttanut ihoni kuntoon ja se vaikuttaa jotenkin elottomalta ja epätasaiselta. Ihoon ilmestyi yht'äkkiä minulle tavattomia kipeitä näppylöitä ja röpelöä. Ihoni on harmaa ja jotenkin vanhan näköinen.


Nyt takaisin positiivisempaan eli toisiin meikkikuviin ;) Olen nimittäin täysin hurahtanut NYXin Matte Lip Cream Copenhageniin jonka esittelinkin aiemmassa vaiheessa. Tykästyin myös jotenkin neutraaliin pohjaan ja meikkaamattomiin silmiin tummien huulien seurana. Hassua miten erilaiselta silmieni muoto näyttää ilman silmämeikkiä!

Copenhagen kestää hyvin huulilla ja mutta toki kuluu syödessä. Olen rajannut huulet yleensä ennen tämän levittämistä - näin on helpompi seurata huulten muotoa aplikaattorilla eikä aikaiseksi saa sotkua. Tummien sävyjen kanssahan sotkun syntyminen voi olla kohtalokasta.

Näin lopuksi ottaisinkin vinkkejä vastaan miten hemmotella oikuttelevaa ihoa ja elävöittää lääkityksestä kiukuttelevaa ihoa?


Näissä merkeissä ihanaa torstaita<3

2 kommenttia:

  1. Toi on kyllä niin inhottava kortisonin sivuvaikutus, että kasvojen ulkomuoto muuttuu. :( Upea Copenhagen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon vähemmän innoissani tästä kasvojen ja kaulan pöhötyksestä :S En olis uskonu mut oon kyllä niin myyty tolle Copenhagenille!

      Poista