sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Ykköslemppari Dovelta

Ilmojen viiletessä,vaikka kovin vetiseltä tuo nyt vaikuttaakin,on hemmottelevat tuotteet iholle aivan ykkösiä. Olen aina pitänyt Doven suihkutuotteista mutta se perus-Doven tuoksu.. No,se on se perus-Doven tuoksu.

Olen kokeillut useita Doven suihkuvoiteita juurikin sen takia että löytäisin itselleni sen omimman. Tykkään todella näistä kaikista yhdestä syystä - iho jää aivan eri tuntuiseksi kuin normaalin suihkugeelin jälkeen! Iho ei kutise välittömästi kuivuuttaan ja vaahto on ihanan pehmeää.


Se syy jonka takia olen etsinyt "omaa Doveani" näinkin kauan on se että huomasin lähes jokaisessa Dovessa olevan samanlainen pistävän saippuainen pohjatuoksu joka tulee esiin tuotteen vaahdotessa. Se on juuri se tuoksu/haju josta en näissä tuotteissa välitä.

Mutta sitten!

Shea butter with Warm vanilla.. Hmm. Vähän jo ounastelin että se terävä tuoksu löytyisi tästäkin,varsinkin koska tuoksu on sen verran muuten mieto mutta ei! Rakastan vaniljan pehmeää tuoksua muutenkin ja tässä se on oikeasti lempeä mutta syvän lämmin.


Jälki"tuoksu" loistaa poissaolollaan ja tämä onkin hyvin epädovemainen tuoksultaan,jotain niin pehmeää muttei liian voimakasta. Olen rakastunut.

Lämmin tuoksu yhdistettynä unelmanpehmeään hyvinkin dovemaiseen vaahtoon sekä ei-kutiavaan ihoon.. Taisin löytää sielunkumppanini ruokakaupan hyllyltä ;)


Olen henkeen ja vereen suihkuöljyjen käyttäjä mutta niinhän se vaan on ettei aina niihin ole varaa. Nivean suihkuöljyä lukuunottamatta en ole edes törmännyt OIKEASTI edulliseen suihkuöljyyn mutta ihotuntumaltaan tämän kanssa pääsee hyvin lähelle suihkuöljyn pehmeyttä ja hintakin on vaan sen muutaman euron. Ihanaa!


Onko teillä lempparia Dovelta?

2 kommenttia:

  1. Mulle dove on vähän sama kuin nivea, joku niiden tuoksussa mättää, niissä on se tietty ominaishaju johon en oo kovinkaan ihastunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mulle kans tuo ominaishaju on se no no! Tää onki nyt ensimmäinen ja ainoo minkä oon löytäny jossa se ei tuu läpi.

      Poista