tiistai 3. marraskuuta 2015

Pinkkiä ja purppuraa,tämän päivän lookki

Päivät ja illat pimenee. Minulle se ei merkitse tummempia kynsilakkasävyjä,tuoksuja tai luonnonläheisempiä värejä meikissä. Sieltä mistä puuttuu valo,pitää tuoda väriä!


Olen usein maininnut MUA:n shokkivärejä sisältävästä paletista ja siihen turvasin tälläkin kerralla. Päädyin metallinhohtoiseen vaaleanpunaiseen ja vieläkin metallisempaan punaviolettiin. On huvittavaa miten usein olenkaan tähän muutaman punnan palettiin turvannut!


Tein rajauksen nestemäisellä eyelinerillä ja siitä tulikin hauskan metallinhohtoinen myös metallisten luomivärien päällä! Rajausten seuraksi tarvittiinkin sitten vain enää reilusti ripsaria ja vaalea vesiraja-rajaus.


Huulet olivat vielä tässä vaiheessa meikkaamatta mutta sipaisin niille vain haaleaa kiiltoa,silmissä kun riitti väriä. Silmämeikki on simppeli mutta räväkkä,juuri oikeanlainen harmaaseen päivään!



Miten tuleva talvi vaikuttaa teihin?

4 kommenttia:

  1. Tuleva talvi vaikuttaa meikkikuvien suhteen mököttävästi. Samalla tosin poskipunan pannuprojekti etenee sillä voi hyvin käyttää koko kuukauden samaa poskipunaa kun ei ole tarpeen miettiä monipuolisuutta meikkikuvissa.

    MACin Burgundy on ollut aika kovaa valuuttaa samoin kuin Dr. Hauschkan LE-paletti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niiiin harmissani et vähemmän pystyn käyttämään poskipunia,heti pienestäkin viimasta,lämmöstä tai kylmyydestä helahtaa koko naama punaseks ni poskipuna vaan korostaa tätä dilemmaa :| Hauscha on mulle meikeissä ihan vieras!

      Poista