torstai 27. elokuuta 2015

Kukkasen suitsuttelua

En tiedä miten tuttu Flow-kosmetiikka on teille mutta minulle se on ollut tähän mennessä vieraampi. Olen usein törmännyt merkin tuotteisiin mutta sitten kuitenkin jostain syystä jättänyt ne.

Luonnonkosmetiikka itsessään on ollut minulle aika vierasta,jostain syystä nuorempana ja mainoksenuhrina päähän iskostuu ettei luonnonmukaisissa tuotteissa ole "tehoja" vaikka monien tuotteiden tehot tulevatkin juuri luonnonantimista muuallakin kuin luonnonkosmetiikassa.


Ruusuvesi on miedosti puhdistava,rauhoittava ja virkistävä. Sitä voi käyttää esimerkiksi hellävaraisen kasvoveden tapaan niinkuin itse olenkin sitä käyttänyt.

Tuoksu on todella aito ja voimakas,jostain syystä en saa mielestäni pois päähän pinttymää että tämä tuoksuu ruusumarmeladille! :D


Tuoksu on voimakas vain hetken,ja vaikka tuntuukin hieman hyökkäävältä nenän seutuvilla,haihtuu se nopeasti jättäen jälkeensä vain vienon tuoksun.

Oma ihoni on tykännyt ruusuvedestä. Ihonpuhdistuksen jälkeen iho tuntuu yleensä aina hieman kireältä ja tämä jostain syystä lieventää kiristystä ja tuntuu rauhoittavan ihoa.
Hassua kuitenkin on ettei tämä jätä jälkeensä mitään "kosteutettua pintaa",sen vaan tuntee konkreettisesti. Ihastuin kyllä!


Onko ruusuvesi teille missään muodossa tuttu?

2 kommenttia:

  1. Olen käyttänyt ruusuvettä lähinnä Melvitalta ja toki mulla on myös JI:n ruusumistiä, mutta siinähän on sitten muitakin aineita mukana kuin ruusuvettä. :)

    VastaaPoista