torstai 19. helmikuuta 2015

Freemanin aprikoosia

Höpöttelinkin aiemmin miten olin jo päättänyt että nyt on aika tutustua Freemanin tuotteisiin. Freemanin ananasentsyyminaamio on aiheuttanut bloggarien keskuudessa sellaisen kuhinan joten eihän merkin muutkaan tuotteet voi olla huonoja?


Olin vaikka kuorinta-ainetta,vaikken yleensä rakeellisia käytäkään,joten päätin siis etsiä sellaisen Freemanilta. Mutta niitä olikin niin monta! Kiireessä minulla ei ollut sen suuremmin aikaa jäädä pohtimaan mikä olisikaan se paras vaihtoehto juuri tähän hetkeen joten päätin napata kermaisen pehmeän aprikoosikuorinta-aineen.


Kuorinta-aineen kuoriva teho perustuu jauhettuun saksanpähkinänkuoriin (jeee,ei muovipalloja!) ja kuorintavoiteessa on samalla myös hoitavaa c-ja e-vitamiinia.


Koostumus on kauniin hailakan oranssia ja todellakin kermaista. Tuoksu on miedon makea mutta selkeästi aprikoosinen. Aluksi tätä kädelle puristaessani olin hieman huolissani että tämä on taas niitä tapauksia joissa ei ole minkäänlaisia tehoja mutta todellisuudessa olen sitä mieltä että tässä on juuri sopivasti kuorivaa ainesosaa ollakseen hellävarainen mutta kuitenkin tarpeeksi tehokas poistaakseen karheimman ihon. Ihan pehmeää tulosta tällä ei kuitenkaan saa.

Niinkuin Freemanin purkit yleensä,on tämänkin koko aika mittava joten olen käyttänyt tätä myös säärien iholla. :)


Kuoritteko te kemiallisesti vai käyttäen rakeisia kuorinta-aineita?

2 kommenttia:

  1. Kemiallisesti, iho ei enää kestä hankausta. :( Tykkäisin itse, mutta iho sanoo ei. snif

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mullaki on henkinen taistelu näiden kuorintojen kanssa kun parempihan se olis käyttää rakeettomia.. :S

      Poista