perjantai 28. marraskuuta 2014

Verenpainetta nostaneet kynnet





 Eli tottahan toki tässä nyt on kysymyksessä nämä Flamingo-kynnet jotka aiheuttivat kitinää aiemmin.

Kyllä ne loppujen lopuksi kuivuivat mutta huono levittyvyys ja järkyttävän pitkä kuivamisaika ei korvaa edes kivan pirtsakkaa väriä.

Katsotaan nyt joskohan raaskisin laskea tämän lakan eläkkeelle tuon edellisen hampaiden kiristelyn jälkeen! :D


 Mutta lopputulokseen siis.

Lakkailin Barry M:n Flamingolla kaksi kerrosta ja päätin tarroittaa kaksi sormista,on ne vaan niin hellyyttäviä!

Olen pitkään pohtinut leimailemista tai siirtokuvia,leimaileminen tosin minulla ei ole sujunut niin sulavasti aiemmin. Näinköhän minulla on muutenkin aivan liian kova leimasin siihen?

Loput paljaista kynsistä päätin töpötellä glitter-lakalla tyvestä,vähän lisää kimallusta arkeen.





Tykkään yhdistellä eri tekstuureja ja kuoseja,se tuo kivaa vaihtelua peruskynsiin. Ja tottakai plussana on myös se että ulkopuolisilta sataa kehuja ;)


Oletteko itse kokeilleet esimerkiksi marmorointia? Minua se kovasti houkuttaisi mutta kuulostaa niin pelottavan haasteelliselta!


2 kommenttia:

  1. Siis muahan periaatteessa kiinnostaisi marmorointi ihan hirveästi, mutta sitten luen aina Fanin kuukausittaisia postauksia siitä ja päätän joka kerta, että oma pinna ei tule riittämään. Siitä ei pääse mihinkään, että makeita ne on! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama ongelma,ne on upeita mut uskosin et oma järki kyl lähtis niitä väsäillessä! Katotaan nyt jos uskaltas ottaa sen riskin tässä joku päivä.. ;)

      Poista