sunnuntai 30. lokakuuta 2016

Zadig&Voltaire This Is Her!

Kirjoittelen aina silloin tällöin tuoksuista - ovathan ne aina olleet suurin rakkauteni. Olen valtaosin pyörinyt helposti saatavilla olevissa tuoksuissa mutta ongelmana olen kokenut sen että usein uutta tuoksua tuoksutellessani tuntuu kuin olisin tuoksutellut sitä jo ennenkin.

Olisitte siis nähneet ilmeeni kun ensimmäisen kerran tuoksuttelin Zadig&Voltairen This Is Her!*-tuoksua. Tässä ei ole MITÄÄN tuttua! Tämä ei muistuta minua mistään tietystä tuoksusta tai tietyn tuoksutalon luomuksista,tämä oli minulle täysi kysymysmerkki.


Zadig&Voltaire on ranskalainen muotitalo joka on laajentanut osaamistaan tuoksujenkin puolelle. Käsittääkseni tämä ei ole muotitalon ensimmäinen tuoksu mutta jostain syystä merkki nosti päätään vasta nyt meillä asti.

Tuoksunuotit Fragratican mukaan:
Top Notes: Jasmine Sambac,Pink Pepper,Silkwood Blossom
Middle Notes: Chestnut,Whipped Cream,Vanilla
Base Notes: Sandalwood,Cashmere Wood


Olen joutunut jo kauan pohtimaan minkä haistan tässä tuoksussa. Nyt tuoksunuotteihin perehtyessä tajusin että en niinkään haista ollenkaan alkunuotteja vaan keski-ja pohjanuotteja. Tuoksu on todella makea mutta lämpimällä tavalla ja kermaisuus dominoi tuoksua aivan pohjamutia myöten. Kermaisuus muistuttaa minua jotenkin leivonnassakin käytettävästä kondensoidusta maidosta - paksu,makea ja täyteläinen. Keskinuotit nojaavat toisiinsa niin tiiviisti luoden täydellisen yhdistelmän joka jättää kaiken muun taka-alalle.

Täytyy myöntää että on ihana törmätä tälläiseen ihan täyteen Wild Card-tuoksuun joka yllättää joka puolelta. Upea valkoinen lasinen pullo röpelöisellä reunalla (joka käy siis yksiin merkin miesten tuoksun kanssa),voimakas kermaisuus millaista en ole ikinä vielä tuoksussa haistanut,todella hyvä kestävyys ja tuoksun erikoisuus.


Vaikka Suomi niin syrjässä onkin,olisi enemmän kuin positiivista saada meille paremmin muutakin valikoimaa. Ehkä tämänkin merkin tänne rantauduttua joku muukin pienempi merkki uskaltaa hivuttautua tänne asti!



Mikä tuoksu on viimeisimmäksi yllättänyt teidät?











*pr-näyte

2 kommenttia:

  1. Ehdottomasti Lancômen Trèsor La Nuit Caresse, olin ihan varma, etten enää koskaan tule hullaantumaan mihinkään Trèsoriin niin paljon, mutta toisin kävi. Meni heittämällä, mun TOP5 tuoksu suosikkeihin ja tiputti Always Redin sieltä pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpähän ole edes tuota versiota vielä tuoksutellutkaan ^_^

      Poista