tiistai 13. syyskuuta 2016

Models Ownin valoja ja varjoja

Tänään voidaankin sitten korkata shampanja ja todeta että minulla on vihdoin ihka ensimmäinen contour-paletti! Kyllä tässä sen aikaa kestikin että shampanja on paikallaan ;)

Contour-paletin lisäksi kurkataan myös korostustuotteeseen joten eiköhän aloiteta!


Models Own merkkinä tuo minulle mieleen ensimmäisenä kynsituotteet. Asuttuani vuosia Englannissa törmäsi tähän merkkiin aika helposti mutta mieleen jäi puhtaasti suuuuuuret kynsilakkavalikoimat ja sävyt aina kirkkaimmasta hileisimpään,tokihan niitä perussävyjäkin löytyi. Models Own kuitenkin tekee myös kosmetiikkaa ja nyt tässä olisikin kurkistettavana merkin kaksi kosmetiikkatuotetta.

Contour ja highlightbuumin ollessa kuumimmillaan loi Models Own tottakai myös omat versionsa noista tuotteista. Merkiltä löytyy korostustuotteita aina puuterimaisesta nestemäiseen ja contourtuotteita puuterimaisesta aina stickeihin.


Sain hypisteltäväksi korostuspuuterin sävyssä 02 Peach Pearl ja contourpaletin sävyssä 01 Fair To Light. Ensimmäisenä tottakai voisi nurista että contourpaletti ei ehkä kuitenkaan ole mikään "fair to light",korostussävyt ovat minun todella vaalealle iholleni aika tummia - korostukseen tarkoitettu puuteri kun toimii minulla parhaiten varjostusvärin häivytyksessä eli on siis todellakin omaa ihonsävyä tummempi.

Aluksi ajattelin contourpaletin olevan minulle hankala juurikin sävyjensä takia mutta totuus on se että olen täysin hurahtanut siihen. Korostus-ja varjostusnapit ovat järjettömän pigmenttisiä ja "pehmeitä",niillä saa maltillisella käytöllä ja häivyttämisellä todella kaunista jälkeä. Varjostusnappi on puhtaan mattainen mutta sanoisin "korostus"napin olevan satiininen - ei aivan 100% mattainen. Paletin poskipuna sitten taas on aivan älyttömän kaunis kullanhohtoinen persikka joka on seuralaisiaan kovempaa laatua - tällä ei saa övereitä aikaiseksi.


Yksittäinen korostuspuuteri sitten taas.. Katsokaa nyt miltä tuo näyttää! Ylimääräinen kuviointi tai pintojen tekstuuri vetoaa minuun aina ja mielestäni tuo on niin kaunis. Tämä on laadultaan hieman kovempi joten se on arkikäytössä näppärä eikä lipsahda diskopalloefektin puolelle herkästi. Puuterissa on kuitenkin voimakas helmiäisenhohto ja kerrostamalla aikaan saa näyttävämpääkin jälkeä. En vaan millään olisi valmis luopumaan pinnan kuvioinnista!

Olin aika yllättynyt tämän merkin kosmetiikkatuotteista. Jotenkin olin niin voimakkaasti yhdistänyt tämän kynsiin etten osannut kuvitella tämän tekevän oikeasti laadukasta kosmetiikkaa. Models Ownia löytyy helposti tämän maan kamaralta myös mikä oli minulle toinen positiivinen yllätys. oletkaunis.fi itseasiassa myy useampia mielenkiintoisia merkkejä joiden saatavuus ei muuten ole paras mahdollinen.



Onko tämä merkki teille jotenkin tuttu vai vielä täysin vieras?









*pr-näyte

4 kommenttia:

  1. On jotenkin tuttu, joten ei täysin vieras. Kynsilakkoihin minäkin liitän, mutta tiesin, että merkillä on myös meikkejä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli ihan yllärinä et näitä saa Suomestaki! Tosin hauskaa tässä on se et mulla on ne kuuluisat lakat kokeilematta vieläki xD

      Poista
  2. Itse oikeastaan juurikin tuon tummuuden takia nappasin kokeiluuni tuon highlighter-paletin tämän sijasta (https://blingershimmer.blogspot.fi/2016/09/sculpt-glow.html) - ja se oli kyllä aivan nappi valinta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meitä pohjoismaalaisia ei vaan ymmärretä contourpalettien maailmassa :P

      Poista