tiistai 5. heinäkuuta 2016

Kihelmöivää kokista

Otsikko kielii mielikuvasta josta en vaan mitenkään pääse erikseen tämän tuotteen kohdalla. Muistatteko sen suomalaisen merkin tekemän kokis-"kopion" josta hiilihapot karkasivat aina aivan liian nopeasti? Tämän tuoksu muistuttaa minua niin siitä!


Mutta siis nyt tähän itse tuotteeseen. Hävettää että vasta nyt tästä kirjoitan, tästä on nimittäin tullut osa viikottaista rutiiniani ja yksi lemppareistani! Miksi se meneekin niin että vakkarikäyttöön jäävät tuotteet jäävät aivan liian usein ilman huomiota?

Mádara merkkinä jakaa kovasti mielipiteitä. Minulle esimerkiksi tuoksu on todella tärkeä ja merkin tunnettu "vihreä" tuotetuoksu ei ole minun juttuni. Olen myös ymmärtänyt että tuoksun suhteen käyttäjien mielipiteet jakautuvat kovasti muutenkin. Tässä tuoksu on kuitenkin ihan erilainen joten edes se ei pääse häiritsemään ;)


Mádaran AHA-kuorintanaamio on helmiäisenhohtoista, hieman koostumukseltaan epätasaista geeliä. Happonaamiothan ovat tunnettuja siitä että joillakin iho reagoi kovemmin kihelmöinnillä ja joillakin ei ollenkaan, minulla se riippuu todella paljon ihon kunnosta. Tämän kanssa myös vaikutusaikaa säätelemällä voi huomioida herkempää ihoa.

Kuorintageeli sisältää hedelmähappoja, C-vitamiinia, kosteuttavaa maitohappoa ja rauhoittavaa mustaseljaa. Sen luvataan syväpuhdistavan ihoa hellävaraisesti, poistaa kuollutta ihosolukkoa, stimuloi solujen uudistumista, kirkastaa ihoa sekä häivyttää pigmenttimuutoksia ja juonteita.


Ja miksikö sitten olen rakastunut tähän?

Ihoa huuhdellessa eron todellakin tuntee. Iho tuntuu tasaisemmalta, sileältä eikä lainkaan kireältä vaikka siltikin puhdistetulta. Myös me miliumeista kärsivät saamme tästä apua valkoisten möykkyjen liuottamiseen. Ihon kuivaamisen jälkeen hoitotuotteet vaan humahtavat ihoon kuoleen ihosolukon häivyttyä häiritsemästä ja iho on aamulla huomattavasti kirkkaampi.


Olen itse käyttänyt tätä suunnilleen kerran viikossa ja nyt vasta tajusin tuubin olevan aivan liian lopuillaan. Tästä en enää ihan hevillä laske irti!



Mikä happokuorinta teillä on käytössä tai mitä tahtoisitte kokeilla?





Pr-näyte

2 kommenttia:

  1. Mulla on käytössä MyChelle merkkinen happokuorinta ja tykkään siitä tosi paljon! Tosin oon nyt käyttänyt Neutrogenan päivittäistä (mekaanista) kuorintaa pesun jälkeen, niin ei ole tullut tartuttua happokuorintaan niin useasti. Fiilis on silti ihan eri mekaanisissa ja hapoissa ja kyllä hapoista pidän enemmän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyl aivan uskomattomia! Oon jokusia kokeillu ja nää vaan tasottaa niin paljon paremmin esimerkiks sellasta epämäärästä hormoniröpelöö mitä taas normi kuorinta-aine vois jopa pahentaa. Oon ihan myyty<3

      Poista