perjantai 15. huhtikuuta 2016

Vanukasta

Ihanaa perjantaita sinne ruudun toiselle puolelle :)

Tänään ajattelin vähän kirjoitella Ziajasta josta olen aiemmin kirjoitellut silmänympärysvoiteen ja epäonnistuneen "voiteen" kokeilun jälkeen. Voide siis osoittautuikin suihkugeeliksi jos tarina ei ole tuttu! :D


Yleensä en välitä niin kahvi,kaakao kuin suklaa tuotteistakaan ihonhoidossa. Kyse ei ole siitä etteikö hoitotehot sun muut miellyttäisi vaan siitä ettei niitä tuoksuja vaan tunnuta saavan mitenkään kohdalleen. Tuoksu on yleensä ontto ja ei-niin-tunnistettava.

Ziajalla on useampia herkullisia sarjoja ja Cocoa Butter on yksi niistä. Nyt on myönnettävä,tämä tuoksuu aivan ihanalle! Tänä tuoksuu aivan yhdelle vanukkaalle jota rakastin syvästi lapsena.


Ziaja myy suihkugeelejään kunnioitettavissa puolen litran pöniköissä joka tosin voi olla joillekin ongelma säilytyksen kannalta. Minä taas olen ainakin tähän asti ollut oikein tyytyväinen siihen ettei tämä ainakaan lopu kesken!

Cocoa Butter suihkugeeli sisältää kaakaovoita ja D-pantenolia. Se on hellävarainen ja pehmeän runsaasti vaahtoava. Värikin tässä on herkullisen vanukasmainen!


Olen myös useampien pikkupussien verran kokeillut saman sarjan pehmentävää shampoota ja hiusnaamiota. Täytyy sanoa että olin epäileväinen. Yleensä ihonhoitoon painottuvan merkin hiustuotteet eivät ole järin hoitavia vaan lähinnä tuoksuun perehtyviä.

Tässä kuitenkin oli saatu koostumus kohdilleen. Hoitoaine ei kuivata ja hiusnaamio on tarpeaksi voidemaisen hoitavaa. Tottakai plussana tässäkin on sama vanukkaan tuoksu ;) Näitä on ehdottomasti saatava molempia täysikokoiset purkit!


Onko teillä lempparisarjaa Ziajalta?

2 kommenttia:

  1. Näissä on kyllä kiva tuoksu! Mulla on kaapissa The body shopin suklaasuihkugeeli odottamassa talvea, koska en vain osaa keväällä/kesällä käyttää talvisen fiiliksen tuovia tuoksuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle käy vuoden ympäri tälläset syvän imelät.. :P

      Poista