tiistai 8. maaliskuuta 2016

Sinisyyden taittamista

Tänään vuorossa onkin tuote jonka suhteen minulle on ristiriitaiset tunteet. En vain meinannut oikeasti saada tätä toimimaan mitenkäänpäin!

Blascon kiinteät meikkivoiteet ovat olleet kulttimaineessa jo kauan eikä mikään peittokykyyn liittyvä tuote merkiltä ole ikinä ollut mitenkään huonolaatuinen. Huonolaatuinen ei ole tämäkään,peittokykyä nimittäin taas riittää enemmän kuin tarpeeksi!


Kyseessä on siis oranssihtava peiteaine joka on ennenkaikkea tarkoitettu tummille silmänalusille,tai näin minä ainakin asian käsitän. Oranssihtava peiteainehan taittaa parhaimmillaan sinisyyttä jota minullakin on ihan omiksi tarpeiksi aamuisin.

Mutta sitten itse käyttökokemukseen.. Tuote on rasvaisen vahamaista mutta notkistuu nopeasti ihon lämmöstä. TODELLA pieni määrä on tarpeaksi,tämä on niitä tuotteita joissa vähemmän on enemmän. Oikeasti.

Sävy oli minulle haastava. Olen niin kalpea että vaikka käytin tätä vain minimaalisen määrän ainoastaan sinertäville kohdille,yksi tai normaalin peiteaineen alla,oli lopputulos likainen. Pahin lopputulos tuli jos silmänaluset puuteroi (joka on jo aika pakollista näin rasvaisen tuotteen kanssa),silloin silmänaluset näyttivät usean asteen tummemmilta kuin kasvojen iho muuten.


Ilman puuterointia ja puuteroinnin kanssa tämä myös kerääntyy juonteisiin ja saa ainakin minulla lookin näyttämään väsyneeltä. Ja eikö tämän tarkoitus ole juuri päinvastainen? Taas siis pääsemme tässäkin tämän tuotteen rasvaisuuteen.

Kaipaisin silmänalusille valoa ja sävyn taittamista mutta tämä oli auttamatta vaan vääränlainen tuote omalle iholleni ja silmieni mallille.


Millaista peiteainetta te käytätte silmien alla?

4 kommenttia:

  1. Sun pitää kokeilla sitä Laveran silmänympärysvoidetta, siinä on hohtoa. Mulla itsellä toimii aika paksut tuotteet silmien alla parhaiten, esim peitepuikot. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama homma täällä! Yleisestiottaen tykkään silmienalla peiteaineista jotka kuivahtaa vähän ettei kökköönny niin helposti päivän mittaan :)

      Poista
  2. ite tykkään ihan sikana kaikista joe blascon tuotteista ja juuri toi kyseinen peiteaina on ainakin mulla toiminut just hyvin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peittää kyl aivan törkeen hyvin! :)

      Poista