tiistai 16. helmikuuta 2016

Komboilua ohuelle iholle

Eli silmänympärystuotteita!

Joskus vaan yksi tuote ei välttämättä ole aivan tarpeeksi tai ainakaan sillon kun iho kiukuttelee. Silloin on hyvä kerrostaa tuotteita ja antaa iholle kaikki mahdollinen rakkaus mitä se ansaitsee,varsinkin jos kyse on hentoisen ohuesta silmänympärysihosta jossa kärsimyksien merkit näkyvät todella helposti ja nopeasti.



Kylmillä ilmoilla olen huomannut kerrostamisen olevan omalle silmänympärysiholleni hyvä vaihtoehto. Viimeisimmillä pakkasilla näinä tuotteina on toimineet Ziajan Goat's Milk silmänympärysvoide ja Davvin Smoothing Eye Serum.

Mikäli Davvi ei ole teille vielä tuttu merkki niin sehän on suht tuore suomalainen merkki Lapista. Davvi pohjaa tuotteensa luonnollisiin ainesosiin. Tässä seerumissa ainesosina on muun muassa puolukkauute,ruusunjuuriuute,mesiangervonuute ja kauraöljy.

"Silmänympärysihoa silottava ja tummuutta poistava seerumi, joka tekee ilmeestä valoisan ja kirkkaan. Ehkäisee ja korjaa ihon ikääntymisen merkkejä sekä UV-säteilyn aiheuttamia vaurioita. Sopii kaikille ihotyypeille. Tuoksuna vadelma."


Jos olen ihan rehellinen on minulla ollut tämän kanssa hieman vaikeuksia.

Pumppu on aivan mahdoton,tästä ei saa muutamaa tippaa kerralla vaan tarpeeksi koko kasvoille. Imeytyminen omalla ihollani on myös hidasta enkä osaa ymmärtää tuoksuja silmänympärystuotteissa. Missään vaiheessa tämä ei tosin ihoani ärsyttänyt ja se antoi iholleni tarvittavan lisäboostin silmänympärysvoiteen alle.


Seerumin päälle käyttämäni silmänympärysvoide on mielestäni paksuudessaan keskikastia. Sitä voi laittaa todella hennolla kädellä ja se imeytyy todella hyvin,tai laittaa useampia ohuita kerroksia ja se silti imeytyy hyvin. Kerrostamalla iholle jää öljyisempi pinta muttei kuitenkaan raskas tai minun luomiani tavallista enemmän turvottava.

"Kosteuttaa, tasapainottaa ja kiinteyttää ihoa.
Auttaa ihoa säilyttämään kimmoisuutensa.
Ravitsee ihoa ja silottaa pieniä juonteita."


Goat's Milk silmänympärysvoide on tarkoitettu kuivalle,pintakuivalle ja herkälle iholle. Minulla ei ole ollut tämän kanssa missään vaiheessa mitään ongelmia,päinvastoin. Olen uskaltanut laittaa tätä jopa ihottumaiselle iholle joten uskon kyllä näihin lupauksiin!

Minun mielikseni tuote on vielä tuoksutonkin joten siitäkään en pääse napisemaan ;) Jos jotain "sanottavaa" tästä löytyisi niin se olisi se että toivoisin tämän olevan vielä täyteläisempää ja paksumpaa,oikeasti kuivemmalle silmänympärysiholle tuntuu joskus olevan mahdotonta löytää "raskaampia" tuotteita.


Kerrostatteko te silmänympärystuotteita?

4 kommenttia:

  1. Davvista tulee tosiaan vähän liikaa ulos kerralla, joten olen hieronut loput kasvoille. Mulla se imeytyy hyvin ja muutenkin olen tykännyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Davvilla on kyllä aivan upee lookki niiden tuotteissa!

      Poista
  2. Sen verran kerrostan, että laitan silmänympärystuotteen päälle joinakin öinä vielä naamion. Päivällä en, koska meikki ei kestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo varmasti alkais sulaa silmänympärykset! :D En oo ite hirveesti yönaamioita silmänympäryksille laittanu mut kuulostaa kyl tehokkaalle idealle.

      Poista