torstai 28. tammikuuta 2016

Rakkautta tyrniltä

Voi ihanaa!

Jo tämän kauniin värisen öljyn nähtyäni päiväni parani sen 100%. Kauniin kirkkaan oranssi öljy kätkeytyy muovipumpulliseen pulloon ja kerrankin pumpussa ei ole mitään valittamista. Yksi painallus on enemmän kuin tarpeeksi koko kasvojen ja kaulan tarpeeseen,puolikkaalla painalluksellakin pärjää hyvin.


"Puhdas+ Beauty Oil Tyrninsiemenöljy lisää ihon pintasolujen uudistumista ja mikroverenkiertoa. Sisältää runsaasti E-vitamiinia."

Olen tutustellut tähän niin "lämpiminä" talvisäillä kun sitten myös niillä ikävän kovilla yli -30 asteen pakkasilla. Olen kokenut tämän öljyn oikeasti todella ravitsevaksi mutta missään vaiheessa ja millään annostuksella tämä ei ole ihoani tukkinut tai ärsyttänyt.


Olen jo aiemminkin maininnut että suosin suomalaisia yrityksiä aina kun se on mahdollista ja nyt tuntuukin että olen löytänyt ainakin sen yhden helmen Puhdas+:lta. Tämän kokeilemisen jälkeen alkoi kyllä kiinnostaa tämän merkin muutkin öljyt.

Öljy ei ole ihan vesimäistä joten se ei koita paeta kämmeneltä ja se on helppo sekoittaa esimerkiksi seerumin joukkoon niinkuin itse olenkin tehnyt. Öljy on tuoksuton joten tämän kanssa ei käynyt samaa ikävää ilmiötä kun rosehip-öljyn kanssa! Imeytyminen kestää aikansa,tosin itse olen tätä hölväyllyt niin runsaalla kädellä että en täyttä imeytymistä missään vaiheessa odottanutkaan ;)


Puhdas+ on tullut minulla vastaan ainakin Sokoksilla tosin uskoisin että tämänkin merkin levikki on huomattavasti huomaamaani suurempi.


Oletteko te kokeilleet Puhdas+:n öljyjä tai kasvotuotteita?

2 kommenttia:

  1. Mulla on tää, mutta en ole ehtinyt vielä käyttää, en tiennytkään, että paketissa on noin piristävän näköinen tuote! <3 Mähän käytän Puhdas+ lähinnä lisäravinteita, kasvohoito osuus on vähän tuntemattomampaa aluetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle oli ihana yllätys miten laadukasta tuo öljy on. Ja tuo väri! ♡_♡ Ite oon vähän kokeillu tältä merkiltä lisäravinteita mut en vielä sen laajemmin.

      Poista