lauantai 23. tammikuuta 2016

Agent Provocateur, provokatiivisen mausteista

Olen tunnetusti rakastanut tuoksuja lapsesta asti (kiitos äitini) ja parhammillaan tai pahimmillaan minulla on ollut niitä useita kymmeniä. Sitten villitys on kuihtunut hetkeksi ja niin on käynyt jemmoillekin. Tai sitten olen taas lähtenyt maasta ja jättänyt jemmani taakse,jotka ovatkin sitten ovelasti huvenneet äitini säilytyksessä.

Nyt olen alkanut pelaamaan uhkapeliä. Tilaan tuoksun sen nuottien perusteella vaikka se on minulle TÄYSIN tuntematon! Niinkuin voitte kuvitella,liittyy tähän valtavat riskit ja huteja on tullut hittienkin ohella. Yleensä hankin jonkin vanhemman tuoksun joka ei juuri nyt ole pinnalla,niin tässä on vielä lisänä sellainen Wild Card-ominaisuus.


Agent Provocateur on minulle jotenkin viettelevä ja mystinen merkki. Merkiltä löytyy muitakin tuotteita kun vain tuoksuja ja muissa tuotteissa sensuaalisuus ja jopa seksuaalisuus tuodaan esille.

Olen silloin tällöin törmännyt merkin tuoksuihin mutta olen silloin aina ollut tilanteessa jossa ei ole yksinkertaisesti ollut aikaa jäädä tuoksuttelemaan ja olenkin sitten tyytynyt vain ihastelemaan pehmeän pallomaisia pulloja.

L'Agent on tuotu markkinoille 2011 ja sen kuvataankin olevan tummempi,syvempi ja viettelevämpi kuin edeltävät sisarensa. Se on pakattu täyteen mausteisia ja tummia nuotteja. Ensimmäinen ajatukseni tästä olikin että se on tumma ja todella voimakas! En ikinä jaottele tuoksuja ilta-tai päiväkäyttöön mutta tämän suhteen on varmaankin vihdoin alistuttava ja sanottava että tämä on ehdottomasti iltakäyttöön - jo yksi suihkaisu täyttää aistit.


Lainatakseni Fragranticaa,tässä on teille ehkä enemmän avaava tuoksu kuvaus:

Top notes:
pink pepper, davana oil, rosewood, ylang-ylang and angelica
Middle notes:
Bourbon geranium, May rose, Sambac jasmine, tuberose and osmanthus
Base notes:
patchouli, sandalwood, amber crystals, tonka bean, labdanum, myrrh, black incense and musk

Tämä siis ehkä kuvaa teille paremmin miten syvästä ja täyteläisestä tuoksusta on kyse! Hyvin usein tuoksujen ensimmäiset nuotit ovat pehmeän kukkaisia,tässä tuoksu aloitetaan jo voimakkaammilla ja tummilla tai mausteisilla nuoteilla. En nää nuoteissa yhtään puhtaan kevyttä tai hennon makeaa nuottia ja sen haistaakin lopputuloksessa. Tuoksu on kaikenkaikkiaan päihdyttävä ja sen kanssa vähemmän on enemmän - josset siis halua halua kokea ihmisten mulkoilua.


Minun nenääni tuoksu on enemmän puhtaan mausteinen kuin makea tai lämmin. Tämä on lähes maskuliinisen mausteinen ja sellaiseksi osa sen varmasti yhdistääkin. Pohjatuoksuun olisin kaivannut esimerkiksi vaniljan pehmeyttä tuomaan sille "sitä jotain",jotenkin pohjatuoksu jää kaikessa räväkkyydessään ja voimakkuudessaan minulle hieman ontoksi. Tuoksu kestää iholla kauan ja ainakaan minun ihollani se ei merkittävästi muutu tuntien kuluessa.

Agent Provocateur on tuonut nyt markkinoille pienen liudan uusia tuoksuja jotka eivät ole enää pakattuna näihin sympaattisiin pallopulloihin vaan näyttävät särmäkkäimmiltä ja moderneilta. Ehkä hieman jopa dramaattisilta niinkuin merkiltä voi odottaa ;)


Onko Agent Provocateur teille tuttu tuoksuistaan tai muista tuotteistaan?

2 kommenttia:

  1. Mä en ole haistellut koskaan tätä, mutta muistan kun kielipitkällä tilasin aikoinaan englannista tämän heidän ekan tuoksunsa ja se ei ollut yhtään mua, mutta tykkään pullosta vieläkin. Uusimmat AP:t ovat iskeneet sitten itseenikin, niiden suklaiset nuotit on niin herkullisia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkun tossa mainitsinkin,mulla ei oo yleensä erikeen ilta-ja päivätuoksuja mut tää on kyl ihan täys iltatuoksu,niin poikkeuksellisen mausteinen tää on!

      Poista