keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Kolme kertaa Avonia

Herranjumala,enää tämä päivä ja vuosi on ohi. EI OLE MAHDOLLISTA. En pysty käsittämään mihin tämä vuosi on mennyt. Mutta nyt siis..

Avon.

Tuo monille jotenkin tuttu merkki mutta kuitenkin luultavasti vieraampi esimerkiksi verrattuna Oriflameen. Oriflameen liittyy voimakkaat muistot suvun tädeistä suitsuttelemassa ja markkinoimassa millon mitäkin.

Minun silmissäni Oriflamen brändi on "vanhahko" mutta koska Avon on tuoreempi tuttavuus,nään sen eri tavalla. Avon on nuorekkaampi ja pistää silmään HUIKEALLA valikoimallaan sekä paikka paikoin ällistyttävän huokeilla hinnoillaan.


Tänään ajattelinkin vähän valottaa merkin kolmea tuotetta,yhtä ripsaria ja kahta huulipunaa.

Huulipuna ja ripsari ovat LUXE-kokoelmasta kun taas huulipuna on ns. "peruskokoelmasta". Molemmat huulipunat onnistuin vielä bongaamaan Avonin kuvastosta mutta nyt oikeen harmittaa kun en enää onnistunut löytämään Luxe Glamorous Lash Mascaraa sieltä.


Ultra Color-huulipuna sävyssä Lava Love on TODELLA räväkkä lähes oranssinpunainen voidemainen huulipuna. Haluan korostaa sanaa voidemainen,huulipuna tuntuu huulilla aivan uskomattoman pehmeältä!

Luxe Shine Brilliance sävyssä Spotlight Coral on aika neutraali,shimmer-hippusia sisältävä tuote. Heittäisin tämän enemmän kiilto kategoriaan - tämä on neutraali mutta hippuset saavat aikaan kimmeltävän efektin. Tämä ei myöskään tuosta samasta syystä tunnu yhtä ihanan pehmeältä huulilla.


Nyt sitten se Luxe Glamorous Lash Mascara! Tässä on kova ja tiheä harja. Aivan täydellinen ripsien erottelemiseen koska tällä todellakin pystyy harjaamaan ripsien läpi ilman minkäänlaista tuskaa. Minulle tämä on vaan vaarallinen - olen aamuisin aina niin koomassa etten edes muista kuinka monta kertaa olen rouhaissut kovamuovisella harjalla suoraan silmään. Auuuuuts!

Ripsari toimii minulle siis ykkösvaiheen ripsarina,erottelemassa ja taivuttamassa. Tämä ei varise eikä ärsytä silmiä (josset siis tökkää itseäsi silmään niinkuin minä) eikä ole alkanut myöskään suttaantumaan missään vaiheessa. Tämä kuivaa aika kovaksi joten pitää taivutuksetkin paremmin!


Seerumi puoli sitten.. Seerumi olisi tarkoitus levittää 1-2 kertaa päivässä ripsien tyveen mutta koska minulla on ollut sellainen kausi menossa että luomiini meinaa tulla atooppista ihottumaa,olen jättänyt tämän väliin. Seerumin on tarkoitus vahvistaa ja tukea ripsien kasvua. Toisaalta tätä houkuttaisikin kokeilla!


Onko Avon teille tuotteistaan tuttu? Ja mitä olette kaavailleet uudeksi vuodeksi? :)

2 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoppas vaan,kiireessä onnistuin sitten poistamaan sun kommentin! :D Mutta siis piti sanoa et ite oon tykänny aiemmin niiden hiustenhoitotuotteista.

      Poista