keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Tämän hetken villitykset 10/15

Kyseessä siis välihehkutus tuotesarjoista jotka ovat hiipineet kovasti kotiini ja mieleeni lähiaikoina!



Mia Höytö on merkkinä yllättänyt minut täysin ja aiheuttanut uteliaisuutta. Tuotteet ovat lempeitä,pehmeitä iholla ja tuoksuissaan joko parfyymisen ylellisiä tai lempeän vihreitä. Olen jo aiemmin puhunut tuotteiden pakkauksista,niin klassisen tyylikkäitä ja ylellisen näköisiä. Edes ihoni äkäisimmän itku-potku-raivarin aikaan tämän sarjan tuotteet ei ikinä ole ärsyttänyt,päinvastoin!


Bernard Cassiere hyökkäsi minun suosikkeihini aivan takavasemmalta. En yleensä välitä hoitola-sarjoista mutta tässä on sitä jotain mikä muista on tähän mennessä puuttunut. Eri koostumuksia,tuoksuja,eksoottisuutta sekä arkipäiväisyyttä. Merkiltä löytyy ärhäkkää hoitavuutta sekä pehmeää hellimistä. Täydellinen tasapaino!


Supermood alkoi kuulua kuiskutuksena kauneus-intoilijoiden keskuudessa jo kauan aikaa sitten. Minä olen huono lämpiämään "kauneus-aalloille" joten minulta meni aikaa kunnes kävin pohtimaan merkkiä tarkemmin. Se on kaunis,ylellinen ja.. Erilainen. Huurrettua lasia ja väriä,mutta silti yksinkertaisuutta ja tyylikkyyttä. Merkin eri sarjat kulkevat ihanilla konsepteilla ja mielikuvilla. Kuka voi herätä aamulla kärttyisenä kun Beauty Sleep on tuudittanut sinut pehmeästi yli yön?


Mikä on teidän villityksenne tällä hetkellä?

4 kommenttia:

  1. Bakel, Sensai, Supermood, Hyötö ja Guerlain. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Guerlain on sellanen merkki et aina siihen on ollu kauhee himotus mut hinnat ihonhoidossa aina karkottaa :(

      Poista
  2. Mulla ei ole mitään yhteen merkkiin liittyvää villitystä, mutta kovasti mielessä pyörii luonnolliset deodorantit ja niiden kokeileminen. Voi kuulostaa todella tylsältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nyt ite koittanu kovasti tutustella uteliaisuudesta luonnollisempaa ihonhoitoa ni en yhtään ihmettele sun houkutusta :p

      Poista