maanantai 19. lokakuuta 2015

Suomalaista kasvojenhoitoa

Detrian arbutin tuotteet ovat olleet minulle melko vieraita käsityksiä viime kuukausiin saakka,olen yhdistänyt ne lähinnä iäkkään väestön ihonhoitotuotteisiin.

Mutta tämä Arctic Arbutin-sarja onkin suunnattu ikääntyvälle (hieman nuoremmalle) iholle joten se oli kokeilun arvoinen tuoteperhe!


Kyseessähän on siis suomalainen yritys Lapista ja he markkinoivat hajusteettomia ja hellävaraisia mutta tehokkaita tuotteita. Tehoaineina mainitaan pakurikääpä,mustikka ja sianpuolukan arbutiini joka tunnetusti vaalentaa maksaläiskiä.


Seerumi ja kasvovoide tukevat toisiaan. Seerumissa tehoaineita on pakattuna enemmän kun sitten taas voide antaa lisäboostin tehoaineille ja luovuttaa iholle sen vaatiman kosteutuksen.

Olin yllättynyt ettei tämä hajusteeton perhe tuoksunut tutun "lääkemäiseltä" vaan itseasiassa todella miellyttävältä hajusteettomaksi tuotteiksi. Niissäkin kun on niin paljon eroja! Plussaa tylee myös pumppupulloista.


Seerumi on ruskeaa,vesimäisen ohutta ja imeytyy ihoon hetkessä. Olen käyttänyt sitä silmänympärysihollakin eikä se ole ärsyttänyt ihoa tai silmiä. Yksi pumppaus riittää hyvin kasvoille ja kaulalle joten riittoisasta tuotteesta on kyse!

Voide on ohutta ja muistuttaa sävyltään karamelli vanukasta - väri tosin kuulemma voi vaihdella tuotteissa koska kyseessä on kuitenkin tuote joka on 100% kasviperäisistä raaka-aineista. Pelkäsin voiteen olevan itselleni liian ohutta mutta niin ei sitten ollutkaan. Voide humahtaa ihoon hetkessä ja sitä voi myös "kerrostaa" tarvittaville alueille jossei ensimmäinen kerros ole tarpeeksi.

Sanoisin tämän perheen olevan hellävarainen mutta kosteuttava,maksaläiskiä minulla ei ole joten niistä vaikutuksista en osaa sanoa sen enempää.



Onko Arbutin-tuotteet teille tuttuja?



2 kommenttia:

  1. En ole koskaan käyttänyt, vaikka useasti oon näitä pyöritellyt kädessä. Jotenkin jäänyt sellainen mummo-brändin kuva. :D Mut noi uudet pakkaukset on paljon houkuttelevammat kuin ne vanhat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tällä merkillähän on edelleen se perussarja (mikä mummoihin yhdistetään :D) mut oon kyl iteki tyytyväisempi tän sarjan ulkoasuun!

      Poista