torstai 15. lokakuuta 2015

Kukkaisempaa pohjustamista

Zuii:sta olenkin höpötellyt aiemmin luomivärin tiimoilta. Luomiväri teki jotenkin niin suuren vaikutuksen ettei uteliaisuus merkkiä kohtaan kuihtunut,päinvastoin.


Olen aina ollut jostain syystä huono käyttämään pohjustusaineita,jos niitä käytän,on se yleensä luomilla hankalan luomivärin kanssa. Talvi tekee kuitenkin tuloaan ja iho alkaa taas enemmän kuivaa joten mikä olisikaan parempi ajatus kuin sivellä meikkipohjan alle kosteuttavaa kukkaisilta tuoksuvaa pohjustusvoidetta?


Voide on valkoista,paksuhkoa ja niinkuin mainitsinkin jo tuoksusta,IHANAN TUOKSUINEN! Se tuoksuu hennosti kukkaiselta mutta tuoksu kuintekin haihtuu jonkin ajan kuluttua. Voide levittyy ohuelti ja liukuu iholla helposti,jättäen ihon kuitenkin hieman tahmeaksi.

Voide on pakattu täyteen erilaisia öljyjä,uutteita ja jopa kuivaihoisten rakastamaan skvaleenia!


Meikkivoide levittyy tämän päälle kauniisti,puuterista meikkipohjaa en olekaan tämän kanssa vielä päässyt kokeilemaan.

Olen käyttänyt tätä myös silmäluomilla ja silmänympärysiholla eikä meikki karkaile juonteisiin sen enempää kuin ilmankaan. Pelkäsin nimittäin kosteuttavan pohjustusaineen "pahentavan" tuota efektiä oman ihon rasvoittuessa päivän mittaan,ihanaa että olin väärässä!


Kaikenkaikkiaan tähän tutusteleminen on ollut hyvä kokemus. Lämpimimmillä ilmoilla ihoni rasvoittui turhan paljon tämän kanssa mutta nyt lämpötilojen jo alentuessa toimii tämä täydellisesti.


Pohjustajat,kyllä vai ei?

2 kommenttia:

  1. Mä rakastan tätä, laitan aina meikin alle, jos iho tuntuu vähänkään kuivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vielä aika hukassa pohjustajien kanssa.. :p

      Poista