tiistai 11. elokuuta 2015

Ihmesieni

Myöhästyin tämän hypetyksen ensiaallosta mutta yritin kovasti hypätä mukaan jälkilaineisiin.

Kyseessä on siis rakastettu konjac-sieni joka toimii päivittäisen ihonpuhdistuksen apurina ja ihon hellävaraisena kuorijana.


Minulle kantautu bloggari-kollegalta konjac-sienistä hellävaraisin versio kuivalle ja herkälle iholle.

"Aloe Konjac Cleansing Sponge on 100 % luonnollista kasvikuitua, biologisesti hajoava, väriaineeton, pehmeä ja hellävarainen, pH: ta tasapainottava ja luonnollisesti syväpuhdistava kasvojenpesusieni.

Sieneen on lisätty Aloe Veraa tehostamaan sen rauhoittavaa ja kosteuttavaa vaikutusta. Sienen hoitavat ainesosat sitovat kosteuden ihoon ja auttavat sitä suojautumaan ulkoisilta ärsykkeiltä. Aloe -sieni puhdistaa meikin, lian, talin ja epäpuhtaudet hellävaraisesti herkkää ja allergista ihoa ärsyttämättä"



Olen kuullut näistä niin paljon hehkutusta että odotin melkein tähtiä ja kuutakin taivaalta mutta tämän ollessa se hellävarainen versio on teho tottakai miedompi ja hellävaraisempi.

Olen huomannut sienen silti auttavan pintakuivuuteen ja poistavan tehokkaasti kuolleita ihosoluja. Käytän tätä aina pesuaineen kanssa ja varoituksen sana; Jo pieni määrä pesuainetta vaahtoaa tämän kanssa aivan valtavasti!


Olen tykännyt tästä mutta samalla olen miettinyt mitenköhän suuret erot näiden eri konjac-sienten välillä oikein on? Näitähän on mm. ikääntyvälle ja epäpuhtaalle iholle.
Osaatteko valaista tätä asiaa?


Vaikutuitteko te Konjac:n tehoista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti