keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Luottotuotteet osa 3

Tähän luottotuote-osioon ei tulekaan kuin yksi tuote mutta sitäkin rakkaampi.

Varmasti löytyisi laadultaan parempia tai koostumukseltaan pehmeämpiä mutta tämän sävy on vain juuri se oikea,kerrankin tarpeeksi vaalea!


Lumenen pikkusisaren Natural Coden vaalein puuterisävy on palvellut minua jo vuosia.

Sävytetyllä puuterilla saa hieman extra-peittoa,siitä syystä en olekaan lämminnyt läpinäkyville puutereille.


Todella vaaleana suomalaisena värisävyt ovat minulle aina ongelma mitä tulee meikkipohjiin,huvittavaa onkin että saman merkin vaalein meikkipuuteri onkin jo minulle liian tumma!


Onko teille tullut vastaan todella vaaleita meikkipohjia/puutereita?

2 kommenttia:

  1. Selektiivisistä ainakin Sensailla on ainakin tosi vaaleita sävyjä, vaalein on mulle liian vaalea ja olen melko kalpea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ethä sä mun mielestä nyt niin hailakka ole? :)

      Poista